ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت تیم‌های ویندوز و سخت افزار را ادغام کرد

«پانوس پانای» (Panos Panay) مدیر محصولات مایکروسافت و خالق سرفیس هدایت تیم ویندوز را بر عهده گرفت. به گزارش سایت ZDNet مایکروسافت تیم های Windows Experience و سخت افزار را در یکدیگر ادغام کرده و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

«پانوس پانای» (Panos Panay) مدیر محصولات مایکروسافت و خالق سرفیس هدایت تیم ویندوز را بر عهده گرفت.

به گزارش سایت ZDNet مایکروسافت تیم های Windows Experience و سخت افزار را در یکدیگر ادغام کرده و یک گروه جدید با نام Windows + Devices را شکل داده است. پانوس پانای مدیر ارشد محصولات مایکروسافت هدایت این تیم جدید را بر عهده خواهد گرفت.

این تصمیم نشان می دهد مایکروسافت عزم خود را برای نزدیک تر کردن هر چه بیشتر نرم افزار و سخت افزار در محصولات خود از جمله سرفیس جزم کرده است.

«Joe Belfiore» که هدایت تیم Windows Experience را بر عهده داشت، اواخر سال جاری میلادی در قسمت آفیس مایکروسافت مشغول به کار خواهد شد. وی بخش اعظم دوران کاری خود در مایکروسافت را در بخش ویندوز گذرانده و روی ویندوز 95، رابط کاربری ویندوز XP، ویندوز مدیا سنتر و همچنین ویندوز فون کار کرده است.

«Belfiore» هدایت تیم Office Experience Group را بر عهده خواهد گرفت که مسئول اپلیکیشن های آفیس است. وی همچنان سکاندار بخش Essential Products Inclusive Community باقی خواهد ماند که شامل مرورگر اج و دیگر اپلیکیشن های موبایلی مایکروسافت برای اندروید و iOS می شود.

Joe Belfiore

غول نرم افزاری تلاش می کند تا ویندوز را با سخت افزار محصولات سرفیس خصوصاً سرفیس هاب 2S و سرفیس نئو بیشتر سازگار کند. انتصاب پانای برای هدایت تیم جدید از آخرین اقدامات غول نرم افزاری برای دستیابی به این هدف محسوب می شود. البته وی فعلاً جایی بین مدیران ارشد مایکروسافت ندارد و همچنان تحت نظر Rajesh Jha که بر امور واحدهای Experiences و Devices نظارت می کند، فعالیت خواهد کرد.

سایت ZDNet در گزارش خود فاش می کند که پانای در شرف تغییر سمت قرار داشته و احتمال خروج وی از مایکروسافت و ملحق شدنش به اپل وجود داشته است. اگر این خبر صحت داشته باشد، به معنی تلاش مایکروسافت برای جلوگیری از رفتن وی به شرکت رقیب خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی