ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی نایکی از کفش Space Hippie ساخته شده از مواد دور ریز کارخانه‌ها

نایکی از جدیدترین کفش خود با نام Space Hippie رونمایی کرد. این کفش از مواد دور ریختنی کارخانه ها تشکیل شده و از بهار امسال در چهار مدل روانه بازار می شود. به گفته نایکی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

نایکی از جدیدترین کفش خود با نام Space Hippie رونمایی کرد. این کفش از مواد دور ریختنی کارخانه ها تشکیل شده و از بهار امسال در چهار مدل روانه بازار می شود.

به گفته نایکی کفش های سری Space Hippie با کمترین میزان انتشار کربن در مقایسه با دیگر کفش های این شرکت تولید شده اند. این شرکت با در نظر گرفتن افزایش نگرانی در مورد تغییرات اقلیمی و کاهش زباله ها، پروژه ساخت این کفش را کلید زد.

کفش Space Hippie

«John Hoke» طراح ارشد نایکی می گوید کفش Space Hippie خود را به عنوان محصولی از آینده و پیشرو معرفی می کند. به گفته وی در این محصول با کمترین مواد اولیه و انتشار کربن، بیشترین بهره برداری حاصل شده است. در مواد تشکیل دهنده کفش Space Hippie فوم بازیافتی Zoomx و ترکیبی از پلاستیک و فوم به چشم می خورد.

نایکی از کفش های سری Space Hippie به عنوان «کفش های اکتشافی» یاد کرده و آنها را «زیبا» می داند. البته زیبا بودن یا نبودن این محصول نهایتاً به سلیقه خریدار بر می گردد. با این وجود فلسفه پشت این محصول که همان استفاده از زباله هاست، به درستی پیاده شده است.

کفش Space Hippie از بهار سال جاری میلادی در چهار مدل از فروشگاه های نایکی و خرده فروشی ها قابل خریداری خواهد بود. نایکی قیمت این محصول را در ماه های آینده اعلام می کند.

علاوه بر نایکی سازندگان دیگر نیز به دنبال تولید کفش سازگار با محیط زیست هستند. اواسط آذر ماه امسال شرکت ریباک از اولین کفش پیاده روی گیاهی خود با نام Forever Floatride GROW رونمایی کرد. چند روز قبل نیز آدیداس از تولید پارچه های جدید که به طور صد درصد از پلی استر بازیافتی تشکیل شده اند، خبر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پویا
    پویا | ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

    این کفش‌ها الان قیمتش از سری های نایکی پایین تره یا اینکه همون قیمته؟

مطالب پیشنهادی