ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی نوا 5T
نقد و بررسی‌

نگاه نزدیک دیجیاتو: گوشی هواوی نووا 5T [تماشا کنید]

هواوی پرچمدار جدیدی را وارد بازار کشورمان کرده که البته خیلی هم جدید نیست و چند ماهی از معرفی رسمی آن می‌گذرد. با این حال این گوشی یعنی هواوی نووا 5T با طراحی جذاب و ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

هواوی پرچمدار جدیدی را وارد بازار کشورمان کرده که البته خیلی هم جدید نیست و چند ماهی از معرفی رسمی آن می‌گذرد. با این حال این گوشی یعنی هواوی نووا 5T با طراحی جذاب و چشم نواز، سخت افزار قدرتمند و دوربین چهارگانه حرفه‌ای، می‌خواهد رقبای قدیم و جدید را به چالش بکشد. در این ویدیو نگاه کوتاهی به مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی داریم. با دیجیاتو همراه باشید.

هواوی نووا 5T واقعاً طراحی زیبا و خاصی دارد، به خصوص با لوگوی جدید nova که زیر شیشه پشت دستگاه با رنگ‌های متنوع خودنمایی می‌کند. کیفیت ساخت دستگاه در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و در عین حال، شاهد ابعاد و وزن مناسبی نیز هستیم.

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هواوی نووا 5T درون حفره‌ای جا خوش کرده که بالای صفحه و سمت چپ آن قرار گرفته است. این حفره برای تماشای محتوا تا حدودی شما را اذیت خواهد کرد اما به مرور به آن عادت می‌کنید.

ترکیب سخت‌افزاری هواوی نووا 5T یعنی چیپست Kirin ۹۸۰، هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اگرچه قوی‌ترین ترکیب هواوی محسوب نمی‌شود، اما به راحتی از عهده اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین بر می‌آید.

دوربین چهارگانه اصلی این گوشی از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه ۱۶ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض تشکیل شده که دو حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج و ماکرو آن را همراهی می‌کنند. شما علی الحساب روی همان دو دوربین اصلی حساب کنید تا ببینیم این دو حسگر اضافه در دنیای واقعی به چه دردی می‌خورند.

نهایتاً باید به ظرفیت باتری ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعتی هواوی نووا 5T اشاره کرد که برای این ترکیب سخت‌افزاری، چندان راضی کننده نیست. این روزها میان‌رده‌ها هم باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارند. با این حال شارژ سریع ۲۲.۵ واتی می‌تواند تا حدودی این موضوع را جبران کند. به زودی می‌توانید بررسی کامل هواوی نووا 5T را در دیجیاتو بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mehrdad6878
    mehrdad6878 | ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

    گرونه

  • Ali Reza
    Ali Reza | ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

    گوشی های خوبیه منتها با همین رنج قیمت شیامی انتخاب بهتری هست

  • بهروز
    بهروز | ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

    قیمتش چنده؟

    • کورش چایچی
      کورش چایچی | ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

      تقریبا ۵ و ۸۰۰

مطالب پیشنهادی