ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین میت 20 اکس
تکنولوژی

بررسی دیرهنگام دوربین هواوی میت 20 اکس توسط DxOMark

هواوی میت 20 اکس که به همراه میت 20 و میت 20 پرو اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی شد در ازای برخورداری از نمایشگر بزرگ تر و قابلیت های گیمینگ و البته استایلوس اختیاری، کاربرانش ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

هواوی میت 20 اکس که به همراه میت 20 و میت 20 پرو اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی شد در ازای برخورداری از نمایشگر بزرگ تر و قابلیت های گیمینگ و البته استایلوس اختیاری، کاربرانش را از برخی امکانات محروم کرده بود. با این حال این گوشی به همان دوربین اصلی سه گانه میت 20 پرو مجهز شده و اکنون در حالی که هواوی خود را برای رونمایی از گوشی P40 آماده می کند تیم DxOMark اقدام به بررسی قابلیت های این دوربین کرده که در ادامه نتیجه کار را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

میت 20 اکس از نظر امکانات بین دو مدل میت 20 و 20 پرو قرار می گیرد اما با نمایشگر فول اچ دی ۷.۲ اینچی خود که به بریدگی قطره ای شکل هم مجهز است از هر دوی آنها بلند قامت تر است. هواوی در تبلیغات خود از این موبایل با نام گوشی بهتر برای گیمینگ و مدیا یاد کرده و علت را به نمایشگر بزرگ تر و باتری آن نسبت داده که ظرفیت بیشتری نسبت به دو مدل دیگرش دارد. حالا طبق بررسی های DxOMark مشخص شده که دوربین این دستگاه نیز به نوبه خود خوب عمل می کند.

دوربین میت 20 اکس

این وبسایت در نتایج بررسی های خود از دوربین میت 20 اکس به خاطر اکسپوژر دقیق و HDR آن تقدیر کرده است. این دوربین با زوم سه برابری اش که نسبت به استانداردهای امروز کمی پایین است نه تنها عکس های خوبی در نمای نزدیک ثبت می کند بلکه افکت بوکه را به نیز به بهترین شکل ممکن شبیه سازی می کند و عملکرد قابل قبولی را در عکاسی با نایت مود از خود به نمایش می گذارد. با این حال لنز واید این دوربین حتی با در نظر داشتن استانداردهای سال ۲۰۱۸ میدان دید اندکی دارد.

ضبط ویدیو با دوربین این گوشی نیز به نوبه خود قابل قبول و خوب است و قابلیت های آن خصوصا در زمان استفاده از فوکوس خودکار خودنمایی میکند. این دوربین روی هم رفته با کسب امتیاز کلی ۱۱۱ توانست جایگاه ۲۰ جدول DxOMark را به خود اختصاص دهد و صرفا یک امتیاز از میت ۲۰ پرو کمتر داشت. از آنجایی که عمر این گوشی بیشتر از یک سال است شاید بررسی دوربین آن اهمیت چندانی نداشته باشد اما نکته اینجاست که میت 20 اکس آخرین گوشی از سری میت هواوی است که اپ ها و سرویسهای گوگل پلی را به صورت پیشفرض دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی