ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی موتورولا ریزر پیش از عرضه رسمی [تماشا کنید]

به فاصله تقریباً یک ماه تا عرضه رسمی گوشی تاشو موتورولا ریزر (Motorola Razr)، ویدیوی کالبدشکافی آن منتشر شده که از تعمیرپذیری مشکل آن خبر می دهد. کانال یوتیوبی PBKReviews با انتشار ویدیویی تقریباً 15 ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

به فاصله تقریباً یک ماه تا عرضه رسمی گوشی تاشو موتورولا ریزر (Motorola Razr)، ویدیوی کالبدشکافی آن منتشر شده که از تعمیرپذیری مشکل آن خبر می دهد.

کانال یوتیوبی PBKReviews با انتشار ویدیویی تقریباً 15 دقیقه‌ای جزئیات کالبدشکافی موتورولا ریز را نمایش داد که در ادامه ملاحظه می کنید:

یکی از جالب ترین قسمت های این کالبدشکافی، خارج کردن نمایشگر 6.2 موتورولا ریزر است که گوینده آن را بسیار نازک و شکننده توصیف کرده و احتمال آسیب دیدنش حین خروج از فریم فلزی را بسیار بالا می داند.

به توصیه گوینده برای جلوگیری از شکستن لولا باید چسبی که پوشش پلاستیکی را در جای خود محکم کرده با حرارت ذوب کرد. البته وی از باز کردن این قسمت خودداری کرد.

در طول ویدیو باتری های موتورولا ریزر که در دو طرف لولا قرار گرفته اند و همچنین تعداد زیادی پیچ و کابل نمایش داده می شوند. در قسمت پایینی حسگر اثر انگشت و درگاه USB تعبیه شده که به آنها نیز اشاراتی می شود.

کالبدشکافی گوشی تاشوی موتورولا ریزر

در انتها و پس از سر هم کردن دوباره گوشی به نظر می رسد نمایشگر آسیب دیده و در وسط آن خط تای عمیق تری دیده می شود. باز کردن موتورولا ریزر بسیار سخت توصیف شد و به گفته گوینده بسیاری از کاربران در صورت خرابی توانایی تعمیر آنرا نخواهند داشت.

موتورولا ماه گذشته میلادی با انتشار ویدیو، نحوه مراقبت از موتورولا ریزر را نمایش داد و به کاربران توصیه کرد تا آنرا در محیط خشک نگهداری کرده و از محافظ صفحه استفاده نکنند.

موتورولا اواخر آبان ماه امسال از موتورولا ریزر با نمایشگر 6.2 اینچی تاشو با رزولوشن 876x2142 پیکسل، چیپست ده نانومتری اسنپدراگون 710، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی رونمایی کرد.

این محصول که برای خیلی از کاربران حس نوستالژیک Moto RAZR قدیمی را تداعی می کند، از هم اکنون با قیمت 1499 دلار قابل پیش خرید بوده و از تاریخ سوم مارس (13 اسفند) به آدرس خریداران ارسال خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی