ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ZTE Axon 10s Pro
موبایل

معرفی رسمی اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵؛ با ZTE Axon 10S Pro بیشتر آشنا شوید

هفته گذشته کوالکام چیپست پریمیوم اسنپدراگون ۸۶۵ را معرفی کرد و این هفته اولین گوشی بهره مند از این چیپست با نام ZTE Axon 10S Pro رونمایی شد. هنوز حرفی از تاریخ عرضه این گوشی به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

هفته گذشته کوالکام چیپست پریمیوم اسنپدراگون ۸۶۵ را معرفی کرد و این هفته اولین گوشی بهره مند از این چیپست با نام ZTE Axon 10S Pro رونمایی شد.

هنوز حرفی از تاریخ عرضه این گوشی به میان نیامده و در نتیجه این احتمال می رود که اکسون 10S Pro نخستین گوشی بهره مند از اسنپدراگون ۸۶۵ نباشد و شرکت های دیگر از جمله سامسونگ که چهار روز دیگر مراسم رونمایی از گلکسی اس ۲۰ را برگزار می کند قبل از ZTE اقدام به عرضه محصول خود نمایند.

اما جدای از تازه ترین چیپست پرچمدار کوالکام، گوشی ZTE امکانات قابل توجه دیگری هم دارد که از آن جمله می توان به پشتیبانی از شبکه 5G، شش یا ۱۲ گیگابایت رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر خمیده ۶.۴۷ اینچی امولد با رزلوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل اشاره کرد.

ZTE Axon 10s Pro

انرژی مورد نیاز قطعات مختلف این گوشی از طریق یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین میگردد و شرکت سازنده وظیفه تامین امنیت اطلاعات آن را به حسگر اثر انگشتی محول کرده که درست در زیر نمایشگر آن تعبیه شده است. یک دوربین سه گانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، حسگر واید ۲۰ مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو ۸ مگاپیکسلی در بخش پشتی بدنه این موبایل خود نمایی می کند. گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری نیز به حسگر ۲۰ مگاپیکسلی این گوشی محول شده که در بخش جلویی بدنه دیده می شود.

ZTE Axon 10s Pro

اسپیکر استریو، تکنولوژی شارژ سریع و رم پرسرعت LPDDR5 (درست مانند چیپست، رم این گوشی نیز در نوع خود اولین است) از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این گوشی هستند.

با در نظر داشتن امکانات یاد شده انتظار می رود که قیمت تعیین شده برای این موبایل کمی بالا باشد هرچند که شرکت سازنده هنوز حرفی در این باره به میان نیاورده است اما انتظار می رود که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی