ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تست خم شدن موتورولا ریزر
موبایل

تست لولای موتورولا ریزر؛ تسلیم شدن بعد از ۲۷۰۰۰ مرتبه باز و بسته شدن [تماشا کنید]

وقتی حرف از گوشی های تاشو به میان می آید سه نگرانی عمده در مورد آنها مطرح می شود: نخست دوام نمایشگر تاشو آنها و مقاومت شان در برابر خمش. دوم عمر لولای مورد استفاده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

وقتی حرف از گوشی های تاشو به میان می آید سه نگرانی عمده در مورد آنها مطرح می شود: نخست دوام نمایشگر تاشو آنها و مقاومت شان در برابر خمش. دوم عمر لولای مورد استفاده در این گوشی ها و تعداد دفعاتی که قابلیت باز و بسته شدن دارند و سوم قیمت آنها که در برهه کنونی کمی بالاست و هر کسی توان خریدشان را ندارد.

روز گذشته نتایج کالبد شکافی موتورولا ریزر منتشر شد و مشخص گردید که برخلاف نسخه اولیه گلکسی فولد سامسونگ، نمایشگر این موبایل انعطاف پذیری بالایی دارد و هیچ خط و خشی براثر باز و بسته شدن نمایشگر در آن ایجاد نمی شود.

البته پیشتر نگرانی هایی در مورد لولای به کار رفته در این گوشی مطرح شده بود و منتقدان از شنیده شدن صدای ترک حین باز و بسته کردن گوشی خبر داده بوده بودند که نشانگر اطمینان پذیری پایین مکانیزم پیاده شده در این گوشی است. البته برای تشخیص مساله دار بودن این لولا نیاز به یک هفته استفاده مداوم از این موبایل است اما خوشبختانه ربات هایی طراحی شده اند که الگوی مصرف کاربران را شبیه سازی می کنند.

وبسایت CNet که یکی از این ربات ها را در اختیار دارد و پیشتر با کمک آن نسخه دوم از گلکسی فولد را تست کرد تصمیم گرفته که این بار با FoldBot به سراغ موتورولا ریزر برود. هدف از تست گلکسی فولد جدید بررسی ادعای سامسونگ مبنی بر مقاومت لولای این گوشی در برابر دویست هزار بار باز و بسته شدن بود و اینبار هدف صدهزار مرتبه برای گوشی موتورولا تعیین شد.

Lexy Savvides دبیر ارشد وبسایت CNET روز گذشته با انتشار توییتی خبر داد که این هدف کمی برای گوشی موتورولا بالاست و در کمتر از پنج ساعت دیگر امکان بستن این گوشی تاشو وجود نداشت. به بیان دیگر موتورولا ریزر تا ۲۷ هزار مرتبه باز و بسته شد که به مراتب کمتر از رکورد ثبت شده توسط محصول سامسونگ است، هرچند که گلکسی فولد هم صرفا توانست به نیمی از وعده خود عمل کند و برخلاف وعده سامسونگ که وعده مقاومت تا ۲۰۰ هزار مرتبه باز و بسته شدن را داده بود صرفا تا ۱۱۹ هزار مرتبه مقاومت از خود نشان داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

    کلیپ رو نصفه شروع کردین یا از اولش لولای گوشی مشکل داشت؟

    • مریم موسوی
      مریم موسوی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

      کل کلیپ پنج ساعت هست که امکان انتشارش در سایت نبود و صرفا بخش انتهایی کار رو در مطلب قرار دادم

مطالب پیشنهادی