ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی Y7p معرفی شد؛ میان رده دیگری با دوربین 48 مگاپیکسلی

کمپانی هواوی رویه‌ای جالب را در پیش گرفته است. به دلیل محدودیت‌هایی که آمریکا برای غول چینی در نظر گرفته، این کمپانی نمی‌تواند از جدیدترین سخت‌افزارهای خود در بازار جهانی استفاده کند. در نتیجه این ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

کمپانی هواوی رویه‌ای جالب را در پیش گرفته است. به دلیل محدودیت‌هایی که آمریکا برای غول چینی در نظر گرفته، این کمپانی نمی‌تواند از جدیدترین سخت‌افزارهای خود در بازار جهانی استفاده کند. در نتیجه این کمپانی با ترکیب چیپست آشنای خود و چند مدل دوربین با رزولوشن‌های مختلف، گوشی‌های جدیدی را خلق و به بازار عرضه می‌کند. هواوی Y7p نیز حاصل همین رویه کمپانی چینی است.

این گوشی از همان پردازنده کرین 710F به همراه ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد که پیش از این در گوشی‌های دیگر این کمپانی نظیر Y9، Y9 پرایم، Y9s و ده ها مدل مختلف دیگر دیده ایم و بعضی از آنها را نیز در دیجیاتو بررسی کردیم. هواوی Y7p با نمایشگری ۶.۳۹ اینچی با رزولوشن HD پلاس عرضه شده که یک حفره نیز در بالای سمت راست آن به چشم می‌خورد. این حفره دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

هواوی Y7p

اگر به قاب پشتی هواوی Y7p نگاهی بیندازید، همان ترکیب همیشگی ماژول دوربین ۳ گانه را در یک طراحی عجیب شاهد هستیم، انگار قاب دیگری داخل قاب اصلی قرار گرفته است. در هر صورت سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی برای این گوشی و هزاران گوشی مشابه دیگر در نظر گرفته شده است. حسگر اثر انگشت نیز در نزدیکی ماژول ۳ گانه دوربین قرار دارد.

اما به جذاب‌ترین بخش هواوی Y7p بپردازیم. هوایی تصمیم گرفته این گوشی را از دیگر گوشی‌های خود متمایز کند و به همین دلیل از درگاه USB-C استفاده نکرده است. در واقع هواوی استاندارد‌های روز را بی‌خیال شده و یک راست به سراغ درگاه microUSB رفته که برای پر کردن باتری پر ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با سرعت 10 وات به زمانی طولانی نیاز دارد.

هواوی Y7p

 

هواوی Y7p با اندروید ۹ و رابط کاربری EMUI ۹.۱ و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و پشتیبانی از ۵۱۲ گیگابایت حافظه microSD به بازار عرضه می‌شود و برای خرید آن در دو رنگ آبی و مشکی نیز باید ۱۴۵ دلار هزینه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی