ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیوع ویروس کرونا
تکنولوژی

ادامه تولید آیفون در هاله‌ای از ابهام؛ کارکنان فاکسکان اجازه بازگشت به کارخانه را ندارند

فاکسکان از مدتی قبل به خاطر شیوع ویروس کرونا ناچار به تعطیلی کارخانه های خود در چین شده بود و قصد راه اندازی مجدد آنها در دوشنبه را داشت اما این درخواست از سوی مقامات ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

فاکسکان از مدتی قبل به خاطر شیوع ویروس کرونا ناچار به تعطیلی کارخانه های خود در چین شده بود و قصد راه اندازی مجدد آنها در دوشنبه را داشت اما این درخواست از سوی مقامات چینی رد شده است.

متخصصان پس از بازرسی واحدهای تولیدی به فاکسکان هشدار داده اند که کارخانه های آنها با ریسک بالای آلودگی ویروس کرونا مواجه است. استفاده از سیستم تهویه هوای مرکزی و جریان اندک هوا در سالن های غذاخوری و خوابگاه ها نگرانی مسئولان از شیوع کرونا میان کارکنان این شرکت را دو چندان کرده است.

مجموعه فاکسکان در «ژنگ ژو» که بزرگترین واحد تولید آیفون در دنیا به شمار می رود نیز برنامه های قبلی برای راه اندازی مجدد خطوط تولید در دوشنبه را کنسل کرده است. آنچه که در این واحد مسئولان را نگران کرده محیط کاری شلوغی است که باعث می شود در صورت ابتلای یکی از کارکنان تعداد زیادی از آنها درگیر عفونت شوند. یکی از منابع نشریه Nikkei در این باره گفته که هیچ مسئولی حاضر نیست ریسک راه اندازی کارخانه ها را در این شرایط بپذیرد.

شیوع ویروس کرونا

در کنار این مراکز Innolux، بازوی تولید نمایشگر فاکسکان هم تا انجام بازرسی های بعدی و تایید ایمن بودن شرایط بسته خواهد ماند. مقامات چینی بدون اشاره به زمان خاصی برای صدور مجوز فعالیت مجدد، اعلام کرده اند که تنها در صورت مساعد بودن شرایط اجازه راه اندازی خطوط تولید را خواهند داد.

فاکسکان که از کلید زدن فرایند تولید آیفون ناامید شده با لغو پروازهای کارکنان تایوانی از آنها خواسته در خانه بمانند. از طرف دیگر از پرسنل کمپانی واقع در شنژن هم خواسته شده تا زمان اعلام بعدی به سر کار نروند. برخی منابع در کمپانی مذکور قبلا تاکید کرده بودند که عدم از سر گیری روند تولید در دوشنبه تأثیر منفی بزرگی روی روند کاری این شرکت خواهد گذاشت و به خطوط تولید اپل نیز ضربه خواهد زد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی