ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

V60 تینکیو
تکنولوژی

تصاویر ال‌جی V60 افشا شد؛ دوربین چهارگانه و باتری پر ظرفیت

تا قبل از اینکه ویروس کرونا ال‌جی را به کناره گیری از MWC مجبور کند، قرار بود طی این رویداد از گوشی V60 تینکیو رونمایی شود. با لغو برنامه های ال‌جی معرفی V60 تینکیو به تاریخی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

تا قبل از اینکه ویروس کرونا ال‌جی را به کناره گیری از MWC مجبور کند، قرار بود طی این رویداد از گوشی V60 تینکیو رونمایی شود. با لغو برنامه های ال‌جی معرفی V60 تینکیو به تاریخی دیگر موکول شده اما افشاگران دست روی دست نگذاشته و تصاویر و اطلاعات این پرچمدار را افشا کرده اند.

به گفته ایوان بلس V60 تینکیو به دوربین اصلی چهارگانه ای مجهز خواهد بود که سنسورهای آن در چیدمانی عرضی کنار هم قرار گرفته اند. همانطور که در تصویر  زیر می بینید دوربین سلفی هم در بریدگی قطره ای جا خوش کرده است.

V60 تینکیو

بلس  مدعی است V60 تینکیو هم مثل گلکسی S20 الترا به یک باتری پر حجم ۵ هزار میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد. چهار میکروفون، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلیمتری هم از دیگر ویژگی های این پرچمدار خواهند بود.

انتظار می رود V60 تینکیو با نمایشگر تخت با ابعادی بین ۶.۷ تا ۶.۹ اینچ از راه برسد که برخلاف پرچمدارهای سامسونگ حفره دار نیست و در بخش فوقانی آن یک بریدگی U شکل قرار دارد. برخلاف مدل قبلی این گوشی به قابلیت Hand ID برای بازگشایی قفل از طریق قرار دادن دست روی دوربین سلفی مجهز نخواهد بود. پیشتر راسته های کره ای مدعی عرضه نسخه سازگار با 5G و بهینه سازی قابلیت نمایشگر دوگانه شده بودند.

V60 تینکیو

نمایشگر دوگانه را می توان پاسخ ال جی به گوشی های تاشو گلکسی فولد و میت ایکس به شمار آورد. این قابلیت در واقع یک ابزار جانبی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای است که با قرار دادن V60 تینکیو در آن صفحه نمایش دومی در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. در مدل جدید ال‌جی سعی کرده فاصله بین پنل اصلی و ثانویه را به حداقل برساند. هرچند ال حجی امیدوار بود با ارائه این قابلیت کاربران را به سوی خود بکشاند اما با توجه به گزارش مالی جدید آنها به نظر نمی رسد چندان موفق بوده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali.vizheh
    ali.vizheh | ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

    الجی دیگه تو کپی کاری زده رو دست هواوی???

مطالب پیشنهادی