ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی هم از حضور در نمایشگاه MWC 2020 انصراف داد

چند ساعت پس از انصراف آمازون از حضور در کنگره جهانی موبایل، سونی نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا غیبتش را در این رویداد اعلام کرد. سونی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که کنفرانس ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۴

چند ساعت پس از انصراف آمازون از حضور در کنگره جهانی موبایل، سونی نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا غیبتش را در این رویداد اعلام کرد.

سونی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که کنفرانس خبری خود را طبق برنامه اما به شکل اینترنتی برگزار خواهد کرد. پیش بینی می شود این شرکت در این کنفرانس اینترنتی از جدیدترین پرچمدار خود یعنی اکسپریا 1.1 رونمایی کند.

سونی در بیانیه خود می گوید:

«از آنجا که امنیت و سلامت مشتریان، شرکا، کارمندان و اصحاب رسانه از بالاترین درجه اهمیت برای ما برخوردار است، در یک تصمیم گیری سخت از حضور در کنگره جهانی موبایل 2020 شهر بارسلونای اسپانیا انصراف دادیم.»

قبل تر شرکت های ال جی، انویدیا، اریکسون و آمازون از حضور در بزرگ ترین رویداد موبایلی سال انصراف داده بودند. شرکت ZTE نیز از لغو شدن کنفرانس خبری و حضور محدود در این رویداد خبر داده است.

شایعاتی در مورد عدم حضور سامسونگ نیز در این رویداد به گوش می رسد؛ با این حال به نظر می رسد این شرکت کره ای در نمایشگاه شرکت خواهد کرد ولی از ارسال نیروی کمتر به این رویداد خبر داد.

متولی برگزاری کنگره جهانی موبایل یعنی انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار (GSM Association) با تقویت نیروهای امدادی و همچنین در نظر گرفتن تمهیدات مختلف از جمله قانون دست دادن ممنوع، جلوگیری از ورود بازدیدکنندگان استان هوبئی (منشاء ویروس)، بررسی سوابق سفر بازدیدکنندگان به منظور اطمینان از سفر نکردن به چین در 14 روز گذشته، از برپایی این رویداد طبق زمانبندی قبلی خبر داده است.

بسیاری از شرکت ها با وجود تمهیدات در نظر گرفته شده، برای حفاظت از سلامت کارکنان از شرکت در کنگره جهانی موبایل انصراف داده اند.

طبق آمارهای لحظه ای تا کنون بیش از 40 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و 910 نفر جان خود را از دست داده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی