ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر تبلیغاتی رسمی سامسونگ گلکسی زد فلیپ [تماشا کنید]

پس از انتشار اخبار و شایعات مختلف پیرامون گوشی تاشو جدید سامسونگ، این شرکت کره ای همزمان با شروع مراسم اسکار و یک روز پیش از رونمایی رسمی از خانواده گلکسی S20، تیزر تبلیغاتی گلکسی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۱

پس از انتشار اخبار و شایعات مختلف پیرامون گوشی تاشو جدید سامسونگ، این شرکت کره ای همزمان با شروع مراسم اسکار و یک روز پیش از رونمایی رسمی از خانواده گلکسی S20، تیزر تبلیغاتی گلکسی زد فلیپ را منتشر کرد.

این ویدیوی تقریباً 30 ثانیه ای که در ادامه آنرا مشاهده می کنید، اطلاعاتی که پیش از این در ویدیوی نگاه نزدیک گلکسی زد فلیپ مشاهده شده بودند را تأیید کرده و جزئیات بیشتری را از این گوشی فاش می کند:

همانطور که مشاهده می شود، نمایشگر کوچک پنل پشتی حین زنگ خوردن گلکسی زد فلیپ روشن شده و به نظر می رسد می توان از طریق آن حین بسته بودن گوشی نیز تماس را پاسخ داد.

در ادامه گلکسی زد فلیپ با زاویه 90 درجه روی میز و حین استفاده برای ویدیو چت نمایش داده می شود. در توضیحات این ویدیو نوشته شده که نمایشگر گوشی تاشو جدید سامسونگ خط تا خواهد داشت.

هنوز اطلاعات زیادی از گلسی زد فلیپ منتشر نشده اما بر اساس گزارشی که اوایل بهمن توسط سایت آلمانی WinFuture منتشر شد، این محصول از نمایشگر 6.7 اینچی اولد از نوع شیشه بسیار نازک (UTG) با رزولوشن 2636x1080 پیکسل، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی، چیپست اسنپدراگون 855 پلاس، 8 گگیابایت رم، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

گلکسی زد فلیپ

همچنین بر اساس این گزارش گلکسی زد فلیپ تنها از یک پورت USB-C برای شارژ و هدفون برخوردار بوده و از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی نمی کند.

پیش بینی می شود گلسی زد فلیپ در رنگ های بنفش و مشکی از تاریخ 14 فوریه (25 بهمن) با قیمت تقریبی 1400 دلار روانه بازار شود.

سامسونگ فردا (سه شنبه) ساعت 22:30 به طور رسمی از گلکسی زد فلیپ در کنار خانواده گلکسی S20 رونمایی خواهد کرد. دیجیاتو این مراسم را به طور زنده پوشش خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sakaei
    Sakaei | ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

    من از یک چیز در عجبم ...
    سامسونگ این گوشی رو به عنوان اولین نوآوری شرکتش در زمینه موبایل های تاشو میخواد عرضه کنه اما به دوربین این گوشی اهمیت نداده (برخلاف رویه دیکر شرکت ها که میبینیم هرگوشی که می سازند یکی از نقاط اصلیش دوربینشه )

مطالب پیشنهادی