ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

استعداد عجیب یوتیوبر هندی برای کشیدن نقاشی خودرو با پینت [تماشا کنید]

پیش از ظهور فوتوشاپ و دیگر نرم افزارهای پیشرفته ویرایش تصویر، برنامه پینت (Paint) مایکروسافت یکی از ابزارهای ساده اما مفید برای پیاده سازی طرح های گرافیکی بود. اگر با این برنامه کار کرده باشید، ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۰

پیش از ظهور فوتوشاپ و دیگر نرم افزارهای پیشرفته ویرایش تصویر، برنامه پینت (Paint) مایکروسافت یکی از ابزارهای ساده اما مفید برای پیاده سازی طرح های گرافیکی بود. اگر با این برنامه کار کرده باشید، حتما می دانید که رابط کاربری آن بدور از هر گونه پیچیدگی بوده و تنها چند ابزار ابتدایی برای ویرایش تصویر یا کشیدن نقاشی وجود دارد.

اگر چه مایکروسافت پینت اکنون هیچ حرفی برای گفتن در برابر نرم افزارهای پیشرفته ای چون ادوبی فوتوشاپ ندارد، اما هنوز هم هستند افرادی که به این برنامه علاقه مند بوده و با استفاده از آن نقاشی های جالب و درخور تحسینی خلق می کنند.

کشیدن نقاشی خودرو با پینت

گرداننده کانال یوتیوبی BeingNandish یکی از این افراد است که از سال 2012 ایده های خود را با پینت اجرا می کند. او اکنون در این کار بسیار مهارت پیدا کرده و از طریق ابزارهای ساده پینت نقاشی خودروهای معروف جهان را به راحتی آب خوردن می کشد.

خالق نقاشی های کانال BeingNandish اهل هندوستان است، به همین خاطر در بین آثار وی نقاشی هایی از محصولات تاتا، جگوار و لندرور به چشم می خورند. آئودی R8، داج چلنجر و چند مدل دیگر از پورشه و ب ام و دیگر آثار این فرد هنرمند را تشکیل می دهند.

اما یکی از جالب ترین نقاشی های موجود در کانال مذکور به لامبورگینی هوراکان مربوط می شود. همانطور که در ویدیوی ضمیمه شده می توانید مشاهده فرمایید، هنرمند هندی تنها با اتکا بر خطوط ساده و دیگر ابزارهای ابتدایی نرم افزار پینت، نقاشی نمای جلوی این اتومبیل اسپرت پرطرفدار را خلق می کند.

اگر چه به لحاظ جزئیات نقاشی های BeingNandish در سطح بالایی قرار ندارند، اما با توجه به قابلیت های مایکروسافت پینت باید خلاقیت و مهارت وی را ستود، به ویژه اینکه این فرد در عرض تنها چند دقیقه آثار خود را می آفریند. در ادامه می توانید بازآفرینی لکسس LX570 را نیز تماشا نمایید.

گفتنی است در سال های اخیر به لطف نرم افزارهای پیشرفته ای چون فوتوشاپ، برخی به تیونینگ مجازی و ایجاد تغییرات ظاهری در خودروها می پردازند. برای نمونه تیونینگ مجازی دنا یکی از موارد این چنینی است که به واسطه اندکی بازی با فوتوشاپ حاصل شده است.

تیونینگ دنا

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hamid Reza
    Hamid Reza | ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

    حیف مَن چه چیزهایی با پینت نکشیدم

مطالب پیشنهادی