ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت TCL کنفرانس خبری خود در نمایشگاه MWC 2020 را لغو کرد

شرکت TCL کنفرانس خبری خود را در کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرد. این شرکت چینی به شکل محدود در این رویداد حاضر خواهد شد. شرکت TCL به دلیل ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

شرکت TCL کنفرانس خبری خود را در کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرد. این شرکت چینی به شکل محدود در این رویداد حاضر خواهد شد.

شرکت TCL به دلیل «رعایت جوانب احتیاطی و محافظت از کارکنان، مشتریان، اصحاب رسانه و دیگر شرکت کنندگان»، از لغو کردن کنفرانس خبری خود در تاریخ 22 فوریه (3 اسفند) در شهر بارسلونای اسپانیا خبر داد. این شرکت در شهر شنژن (Shenzhen) چین واقع شده و گوشی های بلک‌بری و آلکاتل را می سازد.

البته لغو شدن کنفرانس خبری تأثیری روی دیگر برنامه های شرکت TCL نخواهد گذاشت و این شرکت با حضور در نمایشگاه MWC 2020 جدیدترین گوشی های خود را در غرفه‌اش در مرکز همایش های Fira Gran Via شهر بارسلونا به معرض نمایش می گذارد.

آمازون، ال جی، اریکسون و انویدیا از حضور در کنگره جهانی موبایل 2020 انصراف داده اند و شرکت ZTE نیز کنفرانس خبری خود را لغو کرده است. شرکت های هواوی و اوپو دو هفته پیش از برگزاری نمایشگاه مدیران خود را قرنطینه می کنند. شرکت اوپو دمای بدن همه شرکت کنندگان رویدادهایش را اندازه گیری خواهد کرد.

حضور سامسونگ در کنگره جهانی موبایل امسال که بزرگ ترین تولید کننده تلفن هوشمند دنیا به شمار می رود، در هاله ای ابهام قرار دارد. برخی منابع آگاه گفته اند این سازنده کره ای با مدیران کمتری از آمریکا و کره در این رویداد حاضر می شود.

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط منابع آگاه بسیاری از شرکت های فعال در حوزه موبایل در مورد حضور در کنگره جهانی موبایل امسال در حال تجدیدنظر هستند و برخی از آنها قصد دارند به کلی از شرکت در این رویداد منصرف شده و یا به شکل محدود حاضر شوند.

کروناویروس جدید موسوم به 2019-nCoV اولین بار اواخر دی ماه در شهر ووهان چین کشف شد و طبق آمارهای لحظه ای تا کنون بیش از هزار نفر را به کام مرگ کشانده و بیش از 43 هزار نفر را مبتلا کرده است. این ویروس کشنده به بیش از 30 کشور از جمله ایالات متحده، آلمان، امارات متحده عربی، کانادا، ژاپن و استرالیا سرایت کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی