ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینتل از شرکت در نمایشگاه MWC 2020 انصراف داد

اینتل امروز اعلام کرد که به دلیل نگرانی های ناشی از شیوع ویروس کرونا، در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2020) شرکت نمی کند. اینتل با اعلام این خبر به شرکت هایی که تاکنون به ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

اینتل امروز اعلام کرد که به دلیل نگرانی های ناشی از شیوع ویروس کرونا، در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2020) شرکت نمی کند.

اینتل با اعلام این خبر به شرکت هایی که تاکنون به خاطر ویروس کرونا از حضور در بزرگ ترین رویداد موبایلی سال انصراف داده اند، پیوست. پیش‌تر آمازون، اریکسون، ال‌جی و سونی غیبت خود در این نمایشگاه را اعلام کرده بودند.

سخنگوی شرکت اینتل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که امنیت و سلامت تمامی کارکنان و شرکایش از بالاترین درجه اهمیت برخوردار بوده و به دلیل رعایت جوانب احتیاط، از شرکت در کنگره جهانی موبایل انصراف می دهد.

انصراف اینتل از حضور در نمایشگاه MWC 2020

شرکت ویوو نیز در ایمیلی به سایت Android Authority، غیبت خود در نمایشگاه MWC 2020 را اعلام کرد و از تأخیر در رونمایی از گوشی Apex خبر داد.

شرکت مخابراتی ژاپنی ان‌تی‌تی دوکومو (NTT Docomo) که به عنوان بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه در ژاپن شناخته می شود نیز به دلیل آنچه «در نظر گرفتن امنیت بازدیدکنندگان، شرکت های همکار و کارکنان» اعلام شده، در کنگره جهانی موبایل حضور نخواهد یافت.

حدوداً یک هفته پیش ال‌جی جزو اولین شرکت ها از حضور در کنگره جهانی موبایل انصراف داد. در ادامه شرکت های اریکسون، آمازون، سونی و TCL نیز به لیست غایبان اضافه شدند. حضور سامسونگ در این رویداد به عنوان بزرگ ترین سازنده موبایل جهان، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

کروناویروس جدید نخستین بار در شهر ووهان، پایتخت استان هوبئی کشف شد و طبق آمارها تا کنون بیش از 43 هزار نفر از مردم دنیا را به خود مبتلا کرده و بالغ بر هزار نفر را به کام مرگ کشانده است. این ویروس مرگبار به بیش از 30 کشور سرایت کرده است.

انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار (GSM Association) که مسئول برگزاری کنگره جهانی موبایل است، از برپایی این رویداد با در نظر گرفتن تمهیداتی مختلفی از جمله قانون دست دادن ممنوع و جلوگیری از حضور شرکت کنندگان از استان هوبئی خبر می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی