ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S20
تکنولوژی

پوشش زنده دیجیاتو: مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی S20

پس از مدت ها انتظار سرانجام زمان معرفی پرچمدارهای گلکسی S20 فرا رسید اما امشب این نمایش ستاره دیگری به نام گلکسی زد فلیپ هم دارد که قطعا نگاه های زیادی را به خود خیره ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۲:۱۵

پس از مدت ها انتظار سرانجام زمان معرفی پرچمدارهای گلکسی S20 فرا رسید اما امشب این نمایش ستاره دیگری به نام گلکسی زد فلیپ هم دارد که قطعا نگاه های زیادی را به خود خیره خواهد کرد.

همانطور که احتمالا می دانید سامسونگ اینبار در کنار گلکسی S20 و S20 پلاس نسخه ای با عنوان S20 اوترا هم معرفی خواهد کرد که قابلیت های خیره کننده ای در آن گرد آمده اند. خود گلکسی S20 و نسخه پلاس آن با جدیدترین چپست کوالکام، ۱۲ گیگابایت رم و دوربین تیزبین به اندازه کافی مهیج هستند اما الترا با دوربین تله پریسکوپی خود آمده تا تصویربرداری در دنیای موبایل را به سطح جدیدی برساند.

در کنار این پرچمدارها گوشی تاشوی جدید سامسونگ با عنوان گلکسی زد فلیپ و  نسخه جدید اسپیکر هوشمند مینی هم رونمایی خواهند شد. گوشی زد فلیپ بر خلاف گلکسی فولد به صورت عمودی تا می شود و در بدنه خارجی آن به جای پنل کامل تنها یک نمایشگر کوچک برای اعلان ها قرار دارد.

از شما دعوت می کنیم راس ساعت ۲۲:۳۰ در پوشش ویدیویی دیجیاتو از مراسم گلکسی S20 با «مانی قاسمی»، سردبیر دیجیاتو و «آرش برهمند» همراه باشید. پوشش متنی این مراسم را هم به رسم همیشه می توانید در سایت دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی