ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عذرخواهی وزیر ارتباطات بابت توییت لباس فضایی ایرانی: اشتباه رسانه‌ای بود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره انتشار تصویری از «لباس فضانوردان» توضیحاتی ارائه و عذرخواهی کرد. وی گفته که انتخاب آن لباس، کار اشتباهی بوده است. ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۶

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره انتشار تصویری از «لباس فضانوردان» توضیحاتی ارائه و عذرخواهی کرد. وی گفته که انتخاب آن لباس، کار اشتباهی بوده است.

«محمدجواد آذری جهرمی» ضمن ابراز تاسف نسبت به انتشار توییتی درباره لباس فضایی که جنجالی رسانه‌ای زیادی در داخل و خارج کشور در پی داشت؛ آن را یک اشتباه رسانه‌ای توصیف کرده است:

«همان شب هم توضیح دادم که مساله چه بود اما باید بدون لکنت، عذرخواهی کرد که انتخاب آن لباس، اشتباه رسانه‌ای بود. این کار اصل موضوع تصمیم ایران برای اعزام فضانورد را تحت الشعاع قرار داد و خبر را پوشاند. باید از دوستانی که در حوزه فضایی و اعزام فضانورد تلاش می‌کنند پوزش خواست. این پست را حتما حذف خواهم کرد.»

به گفته وزیر ارتباطات، این پست قرار بوده یک خبر پیش‌رسانه‌ای از موضوع مهم اعزام فضانوردان ایرانی به فضا باشد ولی تیم او اشتباهی در رابطه با انتخاب عکس و نحوه تبلیغات اتخاذ کرده که باعث هجمه افکار عمومی و لاپوشانی اخبار مهم‌تر اعزام فضانوردان به فضا شده است.

همچنین خاطر نشان می‌شود در طی مصاحبه امروز، جهرمی از توضیحی که همان شب انتشار توییت داده نیز صحبت به میان آورده و به نظر می‌رسد مقصود او به توضیحاتش در مراسم گردهمایی فعالان فضایی ایران باشد؛ جایی که او از این توییت به عنوان یک «تیزینگ تبلیغاتی» یاد کرد و تاکید کرد که پروژه لباس فضایی ایرانی توسط یک سری تیم‌های داخلی در دست ساخت است و عکس منتشر شده در توییتر او ربطی به نسخه نهایی لباس فضانوردان ایرانی ندارد.

جهرمی در پایان صحبت‌های خود به زمان پرتاب ماهواره ظفر ۲ نیز اشاره کرده است: «طبق برنامه ریزی های انجام شده، انشالله خردادماه سال آینده بعد از آماده شدن ماهواره بر سیمرغ، ماهواره ظفر ۲ برای قرار گرفتن در مدار زمین پرتاب می شود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

    باز خوبه عذر خواهی میکنند، کم پیش میاد

  • herogame
    herogame | ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

    من جای این بودم استعفا میدادم از خجالت میرفتم تو کار خیار و گوجه فروشی واقعا دیگه با چه رویی میان ادامه میدن موندم خیلی خجالت داره ها خیلی

  • Sakaei
    Sakaei | ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

    ناسا به تازگی اعلام کرده که یک دست لباس فضانوردی ۱۲ میلیون دلار آمریکا یا به عبارتی ۱۶۰‌میلیارد تومان ناقابله بعد آقای جخرمی لباس هالوین ۶۰ دلاری نشون ما میده میگه بفرمایین لباس فضانوردی

  • Titan۰۰۷
    Titan۰۰۷ | ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

    دیگه اینقد شاسکول بازی درآورده حتی کسی کامنت هم براش نمیزاره?

مطالب پیشنهادی