ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حیات دوباره گوگل Duo با خانواده سامسونگ گلکسی S20

سامسونگ امشب از خانواده گلکسی S20 رونمایی کرد و به تمامی شایعات نیز پایان داد. یکی از ویژگی‌های این گوشی‌ها، پشتیبانی سیستمی از گوگل Duo بوده که کار کاربران برای برقرار تماس‌های ویدیویی را ساده‌تر ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

سامسونگ امشب از خانواده گلکسی S20 رونمایی کرد و به تمامی شایعات نیز پایان داد. یکی از ویژگی‌های این گوشی‌ها، پشتیبانی سیستمی از گوگل Duo بوده که کار کاربران برای برقرار تماس‌های ویدیویی را ساده‌تر کرده است.

کمپانی کره‌ای برای ارائه قابلیت گوگل Duo، همکاری نزدیکی با این شرکت انجام داده تا هم برقراری تماس تلفنی را ساده‌تر کند و هم از نصب برنامه‌های اضافی جلوگیری کند. از همین رو کاربران این گوشی‌های گران‌قیمت می‌توانن با باز کردن اپ دایالر و ضربه زدن روی گزینه تماس تصویری، به کمک گوگل Duo با دوستان خود به صورت تصویری صحبت کنند.

گلکسی S20

نکته جالب این جاست که کاربران می‌توانند از تمامی ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گلکسی S20 استفاده کنند. در نتیجه قابلیت AR ایموجی سامسونگ و دوربین اولترا واید نیز در دسترس کاربران است. بدین ترتیب کاربران می‌توانند هم جذاب‌تر دیده شوند و هم افرادی بیشتری را در قاب تصویر جای دهند. کیفیت ویدیوی تماس تصویری نیز فول اچ دی خواهد بود.

خانواده گلکسی S20 سامسونگ می‌توانند از ۸ تماس تصویری همزمان پشتیبانی کند. البته برای این کار باید هر دو طرف مکالمه از شبکه 5G استفاده کنند. با این حال سامسونگ می‌گوید که شبکه‌های پر سرعت وای فای نیز به خوبی پاسخگوی این تماس‌های تصویری همزمان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی