ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران «لنز» ایرانسل، ۲۶ میلیون دقیقه برنامه‌های جشنواره فیلم فجر را تماشا کردند

همزمان با برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، کاربران اپلیکیشن «لنز»، تا پایان روز ۲۲ بهمن، بیش از ۲۶ میلیون دقیقه به تماشای نشست‌های خبری و برنامه‌های ویژه این جشنواره نشستند. با آغاز ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۵

همزمان با برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، کاربران اپلیکیشن «لنز»، تا پایان روز ۲۲ بهمن، بیش از ۲۶ میلیون دقیقه به تماشای نشست‌های خبری و برنامه‌های ویژه این جشنواره نشستند.

با آغاز جشنواره سی و هشتم، نشست‌های خبری و اخبار اختصاصی بزرگترین رویداد سالانه سینمای ایران به طور مستقیم و انحصاری از کانال اختصاصی جشنواره فیلم فجر در تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل پخش می‌شد که پخش ویژه برنامه‌های این کانال تمام نشده و همچنان تا ۲۵ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

در روزهای برگزاری جشنواره، تمام نشست‌های خبری جشنواره، به صورت زنده به کاربران لنز ارائه شد و ویژه برنامه «سیمرغ سی و هشتم» نیز درباره فیلم‌های منتخب بخش سودای سیمرغ، از جمله «خروج»، «درخت گردو»، «خوب، بد، جلف ۲» و... تهیه و پخش شد. عوامل فیلم‌های حاضر و برگزار کنندگان جشنواره، در این برنامه حضور یافتند و درباره آثار و فیلم‌های به نمایش درآمده گفت‌وگو کردند.

گفتنیست تمامی برنامه‌های پخش شده تاکنون از جشنواره فجر، از طریق صفحه ویژه اپلیکیشن لنز برای جشنواره فجر در دسترس علاقه‌‎مندان قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند آنها را بازبینی نمایند.

شایان ذکر است اپلیکیشن لنز ایرانسل علاوه بر پخش برنامه‌های زنده تلویزیون، جدیدترین فیلم‌‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی، کتاب‌های صوتی، پادکست، آلبوم‌های موسیقی جدید و مسابقات ورزشی و اختصاصی لالیگا را با اینترنت نیم‌بهای ایرانسل به مشترکان ارائه می‌دهد.

لنز، علاوه بر اپلیکیشن موبایل، از طریق نسخه وب‌سایت به نشانی lenz.ir نیز در دسترس است که کاربران دسکتاپ می‌توانند با راحتی از طریق این لینک به محتوای درون لنز دسترسی پیدا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی