ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شکست بزرگ مایکروسافت؛ شرکت IBM از اسلک استفاده می‌کند

شرکت آی بی ام (IBM) از بین مایکروسافت تیمز و اسلک که رقیبان سرسخت یکدیگر محسوب می شوند، اسلک را برای استفاده توسط بیش از 350 هزار کارمندش برگزید. به گزارش سایت Business Insider انتخاب ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

شرکت آی بی ام (IBM) از بین مایکروسافت تیمز و اسلک که رقیبان سرسخت یکدیگر محسوب می شوند، اسلک را برای استفاده توسط بیش از 350 هزار کارمندش برگزید.

به گزارش سایت Business Insider انتخاب اسلک توسط آی بی ام به معنی پیروزی بزرگ این ابزار در رقابت با مایکروسافت تیمز تلقی می شود. در ادامه گزارش نوشته شده که آی‌بی‌ام از مدت ها قبل در حال آزمایش اسلک بوده و آنرا به زودی در دسترس تمام کارمندانش قرار می دهد.

آی بی ام اسلک را برای استفاده توسط 350 هزار نفر از کارمندانش برگزید

به کارگیری اسلک توسط همه کارمندان شرکت آی بی ام امتحان بزرگی برای این نرم افزار خواهد بود. البته طبق گزارشات، تیم های مختلف آی بی ام استفاده از اسلک را از سال 2014 آغاز کرده و با گذشت سالها تیم های بیشتری به استفاده از آن روی آورده اند.

«استوارت باترفیلد» (Stewart Butterfield) مدیرعامل اسلک در گفتگو با سایت Business Insider می گوید:

«به تمام بخش های IBM راه یافته‌ایم که بالاترین مقیاس ممکن محسوب می شود. اکنون می دانیم که اسلک قابلیت به کارگیری توسط بزرگ ترین سازمان های دنیا را دارد.»

شرکت آی بی ام با این تصمیم به بزرگ ترین مشتری اسلک تبدیل شد. البته اسلک مدعی شده آی بی ام سالهاست که بزرگ ترین مشتری این کمپانی بوده است. به این موضوع در صورت مالی اسلک نیز اشاره شده و ضمن کم اهمیت جلوه دادن این خبر، آی بی ام را بزرگ ترین مشتری این شرکت در سال های اخیر معرفی می کند.

«جینی رومتی» مدیرعامل IBM (راست) و «استوارت باترفیلد» مدیر عامل اسلک.

اسلک با انتشار بیانیه‌ای به سایت ورج می گوید آی بی ام بیش از 300 هزار کارمند داشته و می خواهد با این تصمیم تمام کارمندان خود را به استفاده از نرم افزار چت این شرکت مجاب کند. این آمار در مقایسه با آماری که اسلک سال گذشته میلادی از کارمندان IBM منتشر کرد (165 هزار نفر)، افزایش چشمگیری داشته است.

در حال حاضر مشخص نیست آی بی ام از نسخه پولی اسلک برای تمام کارمندانش استفاده می کند یا اینکه هر دو نسخه پولی و رایگان را به کار خواهد گرفت.

مایکروسافت اواسط ماه میلادی گذشته با انتشار اولین تبلیغ تلویزیونی برای نرم افزار تیمز، اسلک را بیش از پیش تحت فشار گذاشت. غول نرم افزاری موفق شد سال گذشته میلادی با 20 میلیون کاربر فعال روزانه از اسلک با 12 میلیون کاربر فعال روزانه پیشی بگیرد.

اسلک و مایکروسافت در سال های گذشته رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشته و با حملات لفظی یکدیگر را هدف قرار داده اند. اوایل آذر ماه امسال اسلک مایکروسافت را به کپی تبلیغات این کمپانی متهم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی