ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ابزار ترکیب ایموجی و ساخت استیکر به جی بورد اضافه شد

گوگل قابلیت جدیدی به کیبورد اندرویدی خود موسوم به جی بورد (Gboard) اضافه کرده که می توان به کمک آن با ترکیب ایموجی ها استیکر جدید ساخت. این قابلیت «آشپزخانه ایموجی» (Emoji Kitchen) نامگذاری شده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

گوگل قابلیت جدیدی به کیبورد اندرویدی خود موسوم به جی بورد (Gboard) اضافه کرده که می توان به کمک آن با ترکیب ایموجی ها استیکر جدید ساخت.

این قابلیت «آشپزخانه ایموجی» (Emoji Kitchen) نامگذاری شده و از امروز برای کاربران اندروید منتشر می شود. استیکرهای ساخته شده در جیمیل، پیام‌رسان Messages، مسنجر، اسنپچت، تلگرام و واتساپ قابل استفاده هستند.

همانطور که در ادامه مشاهده می کنید به کمک قابلیت جدید به ایموجی ها عینک اضافه می شود، کلاه گاو چرانی بر سر ایموجی روح گذاشته شده، ایموجی ربات به گریه افتاده و با ترکیب ایموجی شامپانزه و کاکتوس، استیکر بامزه ای خلق شده است:

امکان ایجاد استیکر به جی بورد اضافه شد

محدودیت قابلیت Emoji Kitchen این است که فقط می توان ایموجی های انتخاب شده توسط گوگل را ترکیب کرد و امکان ترکیب دلخواه ایموجی ها وجود ندارد. علت این است که ایموجی ها به شکل آنی و به کمک هوش مصنوعی ترکیب نشده و از قبل توسط طراحان گوگل برای جی بورد طراحی شده اند.

برای استفاده از این قابلیت کافیست روی یکی از ایموجی ها ضربه زده تا استیکرهای ترکیبی پیشنهاد داده شوند.

جی بورد گوگل در سال های گذشته به اپلیکیشنی برای بیان احساسات تبدیل شده است. گوگل اوایل شهریور ماه 97 استیکرهای Mini را برای این صفحه کلید منتشر کرد که به کمک یادگیری ماشینی و تصویر سلفی، استیکر شبیه به چهره کاربر را می ساخت.

اواسط آبان ماه سال قبل نیز جی بورد هوشمندتر شد و بسته به مطلبی که کاربر در حال نوشتن باشد، تصاویر گیف، ایموجی و استیکرها را پیشنهاد می دهد.

کاربران اندروید استقبال خوبی از جی بورد کرده اند و با وجودی که چندین سال از عمرش می گذرد، همچنان یکی از 50 اپ محبوب دسته بندی Tools بوده و بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است. جی بورد در برخی محصولات از جمله پیکسل صفحه کلید پیش فرض است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • یوسف یاردگاری
    یوسف یاردگاری | ۲۱ مهر ۱۴۰۰

    سلام من آخرین اپدیته ولی کار نمیکنه

  • mosi۱۲۷۶
    mosi۱۲۷۶ | ۲۹ اسفند ۱۳۹۸

    کاری نداره که غیر فعال کردن تصحیح خودکار!!!

  • Behzad Alavi
    Behzad Alavi | ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

    بهترین کیبرد دنیا

    • آریا
      آریا | ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

      فقط تصحیح خودکار کلماتش رو مخه. غیر فعال هم نمیشه

مطالب پیشنهادی