ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ دوئل ساحران

علاقه‌مندان به دنیای The Witcher احتمالا در جریان هستند که بازی کارتی ویچر با نام GWENT حدودا بیش از یک سال است که برای PC و iOS منتشر شده. حالا استودیوی CD PROJEKT رسما اعلام کرده که نسخه ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

علاقه‌مندان به دنیای The Witcher احتمالا در جریان هستند که بازی کارتی ویچر با نام GWENT حدودا بیش از یک سال است که برای PC و iOS منتشر شده. حالا استودیوی CD PROJEKT رسما اعلام کرده که نسخه اندروید بازی کارتی ویچر برای موبایل هم در راه است و گیمرهای این پلتفرم می‌توانند از طریق صفحه پلی استور آن Pre-register کنند.

بازی کارتی ویچر برای موبایل

این عنوان در واقع بر اساس یک بازی کارتی که در رمان دنیای ویچر به آن اشاره شده ساخته شده است. البته در ویچر 3 هم با این بازی کارتی برخورد داشته‌ایم که دوئل‌های سریعی پیش رویمان می‌گذارد و در کنار آن باید با دقت دست کارت‌های خود را بسازیم. بازی کارتی ویچر برای موبایل های اندرویدی نهایتا در تاریخ 5 فروردین 99 (24 مارس) و به صورت یک بازی رایگان منتشر خواهد شد.

Shadowgun War Games

  • بازی آنلاین است.

بازی اکشن اول شخص Shadowgun War Games که قرار بود اواسط ماه جاری میلادی برای پلتفرم‌های موبایل منتشر شود بدون تاخیر در دسترس کاربران قرار گرفت. برای توصیف این عنوان شاید بد نباشد اینطور بگوییم که از لحاظ طراحی با یک کلون Overwatch طرف هستیم. مکانیزم تیراندازی در بازی چندان امیدوارکننده نیست و اگر به دنبال یک کال آو دیوتی دیگر هستید بهتر است کلا سمت این بازی نروید.

کنترل‌های بازی هنوز چندان بهینه نشده‌اند و احتمالا باید به امید هدفگیری درست اسلحه‌تان را به سمت زمین و آسمان حرکت دهید. البته امکان اتصال کنترلر فیزیکی قرار داده شده و با شرایطی که کنترل‌های لمسی بازی دارند بهترین راه تجربه Shadowgun War Games همین است. در کل با اینکه بازی به صورت رسمی منتشر شده اما طوری به نظر می‌رسد که گویی همچنان با یک نسخه بتا طرف هستیم.

Shadowgun War Games

Shadowgun War Games

سازنده: MADFINGER Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 60/480 مگابایت زبان:

Boris and the Dark Survival

  • بازی آفلاین است.

اگر از طرفداران بازی‌های ترسناک موبایل باشید احتمالا با بازی Bendy in Nightmare Run آشنایی دارید. اخیرا Joey Drew Studios سازنده این بازی، یک عنوان جدید در سبک ترسناک را برای اندروید روانه پلی استور کرده که در آن باید با استفاده از هوش و ذکاوتتان از چنگ دشمنی که هر لحظه حرکاتتان را پایش می‌کند جان سالم به در ببرید.

این بازی که Boris and the Dark Survival نام دارد در واقع یک عنوان ماجراجویی است که برای زنده ماندن در آن باید علاوه بر اینکه تلاش می کنید از هیولای بازی دور بمانید باید غنایمی که در فضای بازی پراکنده هستند را نیز جمع‌آوری کنید. زاویه دید دوربین از بالا به پایین است و همین می‌تواند هیجان و تعلیق بازی را افزایش دهد.

Boris and the Dark Survival

Boris and the Dark Survival

سازنده: Joey Drew Studios قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 120 مگابایت زبان:

Sins Raid

  • بازی آنلاین است.

Sins Raid یک بازی MMORPG جدید است که تم سای‌فای دارد و می‌خواهد به ساده‌ترین روش ممکن مکانیزم بازی‌های MMORPG را پیاده‌سازی کند. دنیای باز و وسیع، یورش‌های تیمی، کمپین داستانی چندنفره یا تک نفره و قابلیت‌هایی همچون تشکیل کلن یا گیلد در بازی حضور دارند. علاوه بر این برای ساده‌تر شدن روند بازی، سه کلاس متداول بازی‌های چند نفره کلان یعنی tank، healer و DPS در بازی قرار داده شده‌اند و از گنجاندن کلاس‌های اضافی پرهیز شده است.

از لحاظ گرافیکی هم بازی چیزی کم و کسر ندارد و کنترل‌های آن هم به راحتی قابل استفاده هستند. البته برخی از المان‌های بازی همچنان جای کار دارند و مثلا مکانیزم استامینای کاراکترها باید بهبود پیدا کند. فارغ از اینها Sins Raid یک MMORPG خوب است و نمره قابل قبولی دریافت می‌کند.

Sins Raid

Sins Raid

سازنده: Cube Magic Interactive قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 70 مگابایت زبان:

پاور تانک

  • بازی آنلاین است.

سال 1500 است و جهان وارد جنگی بر سر منابع انرژی شده است. تمام تسلیحات جنگی نابود شده‌اند و تنها تانک‌ها باقی مانده‌اند و نبرد با آن‌ها ادامه پیدا می‌کند. شما با در دست داشتن کنترل یکی از این تانک‌ها وارد میدان می‌شوید تا مانند سایرین برای دستیابی به منابع انرژی سرزمین‌های مختلف را فتح کنید.

پاور تانک یک بازی آنلاین است که در آن می‌توانید با دوستانتان و سایر بازیکنان بجنگید و با نشانه‌گیری دقیق، تانک‌های آن‌ها را از بین ببرید. در حال حاضر بازی تنوعی در انتخاب تانک‌ها در اختیارتان قرار نمی‌دهد و این امکان قرار است بعدا به پاور تانک اضافه شود. می‌توانید تانک خود را با ادوات مختلف مجهز کنید و وارد مبارزات تیمی شوید. با پیشروی در بازی هم ترفیع درجه می‌گیرید و در لیست رنکینگ، بین سایر بازیکنان رتبه بهتری کسب خواهید کرد.

پاور تانک

پاور تانک

سازنده: آواگیمز قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 76 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sajjaddev
    sajjaddev | ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

    تست کامنت

مطالب پیشنهادی