ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایک بلومبرگ
نرم افزار و اپلیکیشن

اینفلوئنسرهای اینستاگرامی؛ راهکار مایک بلومبرگ برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا

براساس گزارش جدید نیویورک تایمز، مایک بلومبرگ میلیاردر مشهور آمریکایی و از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در این کشور وارد همکاری با شرکتی به نام Meme 2020 شده تا رای دهندگان جوان را از طریق ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

براساس گزارش جدید نیویورک تایمز، مایک بلومبرگ میلیاردر مشهور آمریکایی و از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در این کشور وارد همکاری با شرکتی به نام Meme 2020 شده تا رای دهندگان جوان را از طریق فضای مجازی با خود همراه کند.

در بخشی از این کمپین تبلیغاتی، برخی اکانت های مشهور میم نظیر grapejuiceboys@ وtank.sinatra@ پیام های مستقیم ساختگی از بلومبرگ را منتشر خواهند کرد تا نظر جوانان را به این کاندید جلب کنند. برای مثال در یکی از این پیام ها بلومبرگ می گوید که پیش از اشتراک گذاری عکس رقیب انتخاباتی اش کار با فتوشاپ را یاد گرفته است.

مایک بلومبرگ

این کمپین زاییده ذهن مایک پورژیسکی استراتژیست اصلی Meme 2020 و مدیرعامل شرکتی به نام Jerry Media است. اما کمپین تبلیغاتی مایک بلومبرگ در شبکه های اجتماعی به این ختم نمی شود. هفته گذشته وبسایت Daily Beast گزارش داد که او با شرکتی به نام Tribe قرار داد بسته تا به اینفلوئنسرهای اینستاگرامی با اکانت های دارای هزار تا ۱۰۰ هزار دنبال کننده پول بدهد (۱۵۰ دلار بابت هر پست) و آنها نیز در عوض به مخاطبان خود بگویند که چرا مایک بلومبرگ کاندیدا بهتری نسبت به رقبایش است.

یکی از سخنگویان ارشد کمپین انتخاباتی بلومبرگ در مصاحبه با نیویورک تایمز اظهار داشت که مایک بلومبرگ با خالقان محتوا در شبکه های اجتماعی وارد همکاری شده است و قصد دارد از آنها برای تبلیغ استفاده کند. او در این باره گفت:

شاید استفاده از میم در کمپین های انتخابات ریاست جمهوری استراتژی تازه ای باشد اما ما مطمئن هستیم برای رسیدن به مردم در جایی که حضور دارند بسیار موثر واقع می شود و می توانیم به لطف این استراتژی با عملیات های دیجیتالی قدرتمند ترامپ رقابت کنیم.

البته اینکه استفاده ترامپ از شبکه های اجتماعی نظیر توییتر و دیگر پلتفرم ها تا چه اندازه در جذب مخاطب برای او موثر بوده جای سوال دارد اما به سختی می توان گفت که میم های مایک بلومبرگ انگیزه های لازم را در رای دهندگان جوان آمریکایی ایجاد خواهند کرد. آنچه روشن است این اولین باری است که یک کاندیدای سیاسی تلاش کرده از اینفلوئنسرها برای جذب رای استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

    دموکراتها دارن تلاش بیهوده میکنند. ترامپ به راحتی رای میاره ?

مطالب پیشنهادی