ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ ایران: متعهد به ارائه جدیدترین محصولات و فناوری‌ها هستیم

پس از حواشی بسیار در خصوص پایان فعالیت سامسونگ و ال جی در بازار لوازم خانگی ایران، حالا سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای اعلام می‌کند که متعهد به حفظ دسترسی کاربران و هواداران خود به جدیدترین ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۷:۴۶

پس از حواشی بسیار در خصوص پایان فعالیت سامسونگ و ال جی در بازار لوازم خانگی ایران، حالا سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای اعلام می‌کند که متعهد به حفظ دسترسی کاربران و هواداران خود به جدیدترین محصولات و فناوری‌هایش است.

دفتر سامسونگ ایران در بیانیه‌ای که برای دیجیاتو ارسال کرده می‌گوید:

«شرکت سامسونگ همواره نهایت احترام را برای خانواده هواداران و مصرف کنندگان خود در ایران قائل بوده و حضور و ارتباطی قوی با بازار بزرگ ایران داشته است. با وجود تحولات اخیر و مشکلات ایجاد شده در مسیر تبادلات مالی و کالایی، سامسونگ همچنان متعهد به حفظ دسترسی کاربران و هواداران خود به جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود است.»

سامسونگ می‌گوید سیاست این شرکت، مبتنی بر حفظ حضور در بازار ایران، در سال‌های اخیر و با وجود تمای تحولات تغییر نکرده است: «در همین راستا و با وجود همه مشکلات، سامسونگ رسما اعلام می کند که تعهد خود برای پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش به محصولات سامسونگ در بازار ایران را بصورت کامل ادامه خواهد داد. در نتیجه کاربران محصولات این شرکت هیچ نگرانی در زمینه پشتیبانی و تامین قطعات در آینده نخواهند داشت.»

برداشته شدن تابلوهای سامسونگ و ال‌جی در روزهای اخیر از فروشگاه‌های معتبر تهران، باعث شده این مسئله را به وجود آورده بود که این دو شرکت در حال ترک ایران هستند. با این حال اکنون سامسونگ رسماً اعلام موضع خود را انجام داده است. دیجیاتو در بررسی‌های بیشتر خود با مدیر بازاریابی شرکت ال‌جی، رئیس اتحادیه فروشندگان و تولید‌کنندگان لوازم خانگی و مدیر روابط عمومی گروه سام گفتگو کرده است که می‌توانید آن مقاله را مطالعه کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • noname
    noname | ۸ خرداد ۱۳۹۹

    من چیز بدی نگفتم ولی دیجیاتو میگه دارای جملات توهین آمیز بود و ارسال نمیکنه!مسئولین دیجیاتو جوابگو باشند

  • danial.miyar
    danial.miyar | ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

    از ابتدا همه جنسا مونتاژ ایران بود با کیفیت پایین تر از مونتاژ شرکت سازنده، این اواخرم که فقط روکش و قیافه ی مارک اصل رو داشت و قطعات همه چینی بود به طوری که مصرف کننده کاملا متوجه فیک بودن و خرابی سریع کالا میشد ،بهترین کار خرید از یه فروشگاه آشنا و معتبر به نظر من تو بانه و... هست درسته گارانتی ندارن ولی اگه از جای معتبر بگیرین کیفت بالاتر و قیمت مناسب تر و مدل های جدید تری رو توی سبدتون میتونین بزارید

    • noname
      noname | ۸ خرداد ۱۳۹۹

      مردم باید حواسشون بیشتر باشه و از جاهای مطمئن بخرن که پولشون به باد نره?

مطالب پیشنهادی