ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارگزاری مفید اپلیکیشن بامبو را منتشر کرد

کارگزاری مفید اپلیکیشن «بامبو» را در کافه بازار عرضه کرد. این اپلیکیشن می‌خواهد نقش یک مربی مالی را برای کاربران ایفا کرده و به آن‌ها برای سرمایه‌گذاری و رسیدن به اهداف مالی‌شان کمک کند. بامبو ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۵

کارگزاری مفید اپلیکیشن «بامبو» را در کافه بازار عرضه کرد. این اپلیکیشن می‌خواهد نقش یک مربی مالی را برای کاربران ایفا کرده و به آن‌ها برای سرمایه‌گذاری و رسیدن به اهداف مالی‌شان کمک کند.

بامبو با رویکرد برنامه‌ریزی اختصاصی برای هر کاربر، موثرترین شیوه‌های سرمایه‌گذاری را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. برای مثال تصور کنید که هدف شما، خرید یک موبایل، لپ تاپ، خودرو، تامین هزینه برای یک سفر یا حتی سرمایه گذاری بلندمدت برای آینده فرزندتان است. زمانی که در اپلیکیشن هدف خود را مشخص کنید، بامبو میزان سرمایه‌گذاری اولیه و سپس پرداخت‌های ماهانه‌ شما را محاسبه می کند تا پس از طی دوره‌ی مورد نظر، بتوانید به هدف مالی‌ خود برسید.

بر همین اساس در بامبو سرمایه‌گذاری به صورت مستمر در طول چند ماه یا چند سال صورت می‌گیرد؛ به نحوی که سرمایه‌گذاری مستمر را برای کاربر تبدیل به یک عادت لذت بخش می‌کند.

در واقع این اپلیکیشن تلاش کرده تا مفاهیم مالی را برای کاربران ساده کرده و آن‌ها را به این شکل وارد بازار سرمایه کند. از سوی دیگر، بامبو به کاربران کمک می‌کند تا زندگی مالی خود را به شکل هدفمندتری دنبال کنند.

موضوع دیگری که این اپلیکیشن بر آن تاکید دارد، یادگیری است. نکات آموزشی کاربردی در مورد مسائل مالی، سرمایه‌گذاری، برنامه‌ریزی و روش‌های موفقیت، از بخش‌های آموزشی اپلیکیشن بامبو هستند.

هلدینگ مالی مفید به عنوان عرضه کننده این اپلیکیشن، اعلام کرده است که هدف بامبو هدایت نقدینگی به بازار سرمایه است؛ اتفاقی که از یک طرف باعث رشد اقتصاد و تولید در کشور شده و از سوی دیگر درهای این بازار کلیدی را به روی عموم مردم باز می‌کند.

تلاش بامبو این است که به دو سوال مهم «با پول خود چه کنم؟» و «چطور به اهداف مالی خود برسم؟» جوابی منحصربه‌فرد و مختص به هر کاربر بدهد.

بامبو

بامبو

سازنده: کارگزاری مفید قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۶ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • بهروز الف زاده
    بهروز الف زاده | ۱۲ فروردین ۱۳۹۹

    سلام
    بنده خیلی وقته اپلیکیشن بامبو رو نصب کرده ام و اپلیکیشن مشاوره مالی خیلی خوبی هم هست.
    ولی چند تا سوال؟!
    آیا اپلیکیشن بامبو کاملاً معتبر و قابل اعتماد هست؟
    با اینکه هلدینگ مفید تضمینش کرده، یه وقت کلاهبرداری و اختلاس نکنه؟
    ممنون میشم از اینکه به سوالات بنده پاسخ می دهید.

  • jafar888
    jafar888 | ۸ اسفند ۱۳۹۸

    I

  • jafar888
    jafar888 | ۸ اسفند ۱۳۹۸

    SELECT

  • Mahdi B
    Mahdi B | ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

    وقتی مثلا یه ماشین میخوای بخری و پولات رو جمع میکنی... اون ماشین‌ میشه سه برابر ! با تورم‌چه میکنی؟!!

    • بهروز الف زاده
      بهروز الف زاده | ۱۲ فروردین ۱۳۹۹

      اگر دولت از سرمایه گذاری در بامبو حمایت کنه ارزش دارایی های سرمایه گذاری در بامبو خیلی بیشتر از سرمایه گذاری در بانک ها هست.

مطالب پیشنهادی