ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصویر احتمالی گوگل پیکسل ۵ XL با طراحی نامتعارف ماژول دوربین

چند ماه بیشتر از معرفی پیکسل ۴ نگذشته، ولی اکنون شاهد افشا شدن تصویر قاب پشتی پیکسل ۵ XL هستیم. همان‌طور که در ادامه خواهید دید، به نظر می‌رسد گوگل طراحی نامتعارفی را برای ماژول ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

چند ماه بیشتر از معرفی پیکسل ۴ نگذشته، ولی اکنون شاهد افشا شدن تصویر قاب پشتی پیکسل ۵ XL هستیم. همان‌طور که در ادامه خواهید دید، به نظر می‌رسد گوگل طراحی نامتعارفی را برای ماژول دوربین پرچمدار سال آینده خود انتخاب کرده است.

رندر زیر نشان می‌دهد که گوگل تصمیم دارد از ماژول ۳ گانه برای پیکسل ۵ XL استفاده کند. از آن‌ جایی که استفاده از دوربین سوم (احتمالا فوق عریض) نیازمند فضای اضافی است، گوگل به این نتیجه رسیده که ماژول مربعی که بسیار هم محبوب شده، نمی‌تواند به خوبی از پس وظایف خود بربیاید.

پیکسل ۵ XL

ماژول استفاده شده در این گوشی، بیشتر به یک زمین دو و میدانی نصف شده شباهت دارد که فضای زیادی از قاب پشتی را اشغال می‌کند. سنسورهای داخل این ماژول نیز مانند یک صورت متعجب هستند که حتی از چینش آیفون ۱۱ پرو نیز بدتر طراحی شده‌اند. فلاش هم در مرکز این ۳ سنسور قرار دارد. به نظر می‌رسد باقی قاب پشتی از شیشه با روکش مات مانند آن‌چه که در آیفون ۱۱ پرو دیده‌ایم تشکیل شده باشد.

در رابطه با قاب جلویی اما هنوز اطلاعاتی منتشر نشده ولی افشاکننده این تصویر می‌گوید همانند پیکسل ۴، از حاشیه نمایشگر بزرگی در قسمت بالایی برخوردار است تا دوربین و سنسورهای لازم برای تکنولوژی Face Unlock را در خود جای دهد. البته پیش از این که این طرح را قضاوت کنید، لازم است بگوییم گوگل هر سال چندین طرح مختلف را بررسی می‌کند تا در نهایت طرح نهایی برای گوشی بعدی خود را انتخاب کند.

به همین دلیل انتظار می‌رود این طرح نیز به کل از گزینه‌های گوگل حذف شود. همچنین با توجه به این که این اولین تصویر لو رفته از پیکسل ۵ XL است، نمی‌توان چندان به آن دل خوش کرد و باید دید در ماه‌های پیش رو چه عکس‌ها و اطلاعاتی از پرچمدار بعدی کمپانی کالیفرنیایی منتشر می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

    کاش صورتش گرد بود. جالب میشد

  • thepjt
    thepjt | ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

    چشم چشم ، دو ابرو ، دماغ ، دهن و یک گردو

مطالب پیشنهادی