ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین اطلاعات از نسل جدید کیا سورنتو منتشر شد؛ پیشرفته ترین ساخته تاریخ کمپانی

کمپانی کیا در نظر دارد در نمایشگاه خودروی ژنو از نسل چهارم سورنتو پرده برداری کند؛ به همین منظور خودروساز کره ای اخیرا با انتشار چند تصویر رسمی به استقبال مدل جدید از شاسی بلند ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

کمپانی کیا در نظر دارد در نمایشگاه خودروی ژنو از نسل چهارم سورنتو پرده برداری کند؛ به همین منظور خودروساز کره ای اخیرا با انتشار چند تصویر رسمی به استقبال مدل جدید از شاسی بلند محبوب و پرفروش خود رفته است.

همانطور که پیشتر از روی تصاویر جاسوسی مشخص شده بود، در سورنتوی چهارم دامنه تغییرات گسترده بوده و تقریبا در تمامی قسمت های بیرونی و داخلی آن بازنگری شده است. اولین تغییر شاخص نسل جدید در دماغه آن رخ داده، جایی که جلوپنجره موسوم به پوزه ببر برند کیا با چراغ های اصلی LED ترکیب شده و این دو اینک ساختاری یکپارچه را تشکیل داده اند.

کیا سورنتو 2021
کیا سورنتو 2021
کیا سورنتو 2019
کیا سورنتو 2019

به گفته کیا کاپوت سورنتوی 2021 طولانی تر از مدل فعلی است و ستون A آن به اندازه 30 میلی متر عقب تر قرار دارد؛ همچنین با انتقال چرخ ها به گوشه های اتاق زوایای ورود و خروج خودرو نسبت به قبل بهبود پیدا کرده و نمای جانبی با اضافه شدن قطعات به نظر کرومی به روی گلگیر، درب جلو و ستون C آراسته شده است.

نسل جدید کیا سورنتو
کیا سورنتو 2021
کیا سورنتو 2019
کیا سورنتو 2019

کیا سورنتو 2021 در نمای عقب هم بسیار متحول شده و می توان گفت که هیچ شباهتی با مدل کنونی ندارد. به جای چراغ های عریض قبلی حالا شاهد بکارگیری نمونه های عمودی با ساختاری دو تکه هستیم. درب و سپر عقب هم از آن شکل نسبتا ساده بسیار فاصله گرفته و حالا خطوط و حجم پردازی های زیادی دارند؛ ضمن اینکه در قسمت پایینی در نام سورنتو با حروف بزرگ درج شده تا احتمالا این خودرو با مدل دیگری اشتباه گرفته نشود!

نسل جدید کیا سورنتو
کیا سورنتو 2021
کیا سورنتو 2019
کیا سورنتو 2019

بی راه نیست اگر بگوییم در داخل کابین کیا سورنتو 2021 با یک انقلاب روبرو هستیم. داشبورد کاملا متحول شده این خودرو اکنون میزبان یک نمایشگر 10.25 اینچی لمسی برای سیستم اینفوتینمنت است. در زیر این نمایشگر دکمه ها و صفحه اختصاصی مربوط به سیستم تهویه مطبوع به چشم می خورند.

نسل جدید کیا سورنتو
کیا سورنتو 2021
کیا سورنتو 2019
کیا سورنتو 2019

همانند اکثر خودروهای روز، در پشت فرمان خوش فرم سورنتو هم از یک نمایشگر بزرگ 12.3 اینچی برای ارایه اطلاعات مورد نیاز راننده استفاده شده است. آنگونه که از روی تصاویر انتشار یافته می توان متوجه شد، در این شاسی بلند کره ای دیگر خبری از دست دنده نخواهد بود، چرا که وظیفه انتخاب حالت های رانندگی و وضعیت جعبه دنده بر عهده دکمه گردان گذاشته شده است.

نسل جدید کیا سورنتو

نورپردازی داشبورد و رودری ها از طریق چراغ های LED دیگر نکته ای است که با دقت به تصاویر کابین کیا سورنتو 2021 می توان پی برد؛ استفاده زیاد از قطعات فلزی و سطوح براق برای تزئین کابین به همراه روکش چرمی فرمان و صندلی ها هم حکایت از آن دارد کره ای ها می خواهند کلاس سورنتو را ارتقا دهند.

نسل جدید کیا سورنتو

کیا می گوید سورنتوی جدید یکی از جادارترین محصولات این کمپانی محسوب می شود و علاوه بر سه ردیف صندلی، فضای سخاوتمندانه ای برای حمل لوازم و وسایل سفر دارد. علاوه بر این کیا ادعا می کند سورنتوی 2021 پیشرفته ترین مدل ساخته شده توسط کمپانی است، با این حال کره ای ها از پرداختن به جزئیات امر فعلا خودداری کرده اند.

نسل جدید کیا سورنتو

درباره فاکتورهای دیگری مثل قیمت و لیست پیشرانه های نسل جدید کیا سورنتو فعلا حرفی به میان نیامده و برای اطلاع از آنها باید تا سوم مارس (13 اسفند)، زمانی که این کراس اوور خوش استیل در نمایشگاه خودروی ژنو رسما پرده برداری خواهد شد، منتظر بمانیم. انتظار می رود فروش سورنتو 2021 در سرزمین مادری از هفته های آتی و در بازارهای بین المللی تا پایان امسال آغاز شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • armin.falahati
    armin.falahati | ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

    واقعا چرا غیرمسلمان ها پیشرفت میکنن و خدا بیشتر با اونا ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی