ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شبکه باز تلگرام
تکنولوژی

اتحاد سرمایه گذاران ارز دیجیتال تلگرام در مقابل کارشکنی آمریکا

گروهی بین المللی از مشارکت کنندگان در «شبکه باز تلگرام» (TON) به خاطر ایجاد موانع بر سر راه رمزارز گرم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به مقابله با این نهاد برخواسته اند. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۰

گروهی بین المللی از مشارکت کنندگان در «شبکه باز تلگرام» (TON) به خاطر ایجاد موانع بر سر راه رمزارز گرم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به مقابله با این نهاد برخواسته اند.

یکسال پس از تامین سرمایه موفق تلگرام برای توسعه TON کمیسیون SEC مدعی شد جذب سرمایه از طریق ICO به صورت قانونی ثبت نشده و علیه تلگرام شکایت کرد. در حالی که SEC به بهانه عدم تبعیت تلگرام از قوانین مالی آمریکا خواستار توقف فعالیت های مربوط به رمزارز گرم شده، توسعه دهندگان و سرمایه گذاران TON به حمایت از تلگرام برخاسته اند.

این گروه با تشکیل بنیاد غیر انتفاعی TON Community Foundation اسنادی را به دادگاه ارائه کرده اند که اطلاعاتی تخصصی و تفصیلی را در مورد شبکه باز TON به قضات ارائه می کند.

شبکه باز تلگرام

در این راهنما به پشتیبانی دستکم ۲۰۰ مشارکت کننده از شبکه بلاکچین TON اشاره شده است. بر این اساس شبکه کاملا آماده راه اندازی است، معیارهای امنیتی قدرتمندی دارد و سرویس های متنوعی را در خود جای داده. به گفته انجمن مذکور شبکه بلاکچین را ظرف چند ثانیه و بدون هیچ تغییری می توان راه اندازی کرد.

بر اساس این سند آنچه که بلاکچین TON را از دیگر شبکه ها متمایز می سازد این است که همه چیز در این پلتفرم مبتنی بر تراکنش با قراردادهای هوشمند است و در واقع TONبیش از آنکه پلتفرم رمزارز باشد به قراردادهای هوشمند ارتباط دارد.

از اعضای شاخص بنیاد مذکور می توان به چندین توسعه دهنده کیف پول رمزارز از جمله Button و Button، گروه های توسعه TON محلی و شرکت های P2P.org، TON Center و Coding.studio اشاره کرد. به گفته آنها ۸۰ هزار کاربر مستقل در ماه های گذشته کدهای شبکه را بازبینی و آزمایش کرده اند.

 

تماشا کنید: رویارویی 12 اتومبیل قدرتمند در مسابقه درگ موتورترند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی