ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سنجاق
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن سنجاق؛ بازار آنلاین خدمات

به روزهای آخر سال نزدیک می‌شویم؛ زمانی برای خانه تکانی و نو نوار کردن وسایل قدیمی. اگر وسیله‌ای به تعمیر احتیاج داشته باشد، به نظافتچی احتیاج پیدا کنیم یا بارهای سنگین نیاز به جابجایی داشته ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

به روزهای آخر سال نزدیک می‌شویم؛ زمانی برای خانه تکانی و نو نوار کردن وسایل قدیمی. اگر وسیله‌ای به تعمیر احتیاج داشته باشد، به نظافتچی احتیاج پیدا کنیم یا بارهای سنگین نیاز به جابجایی داشته باشند، معمولا تلفن را برمی‌داریم و به شماره نزدیک‌ترین محل خدماتی که تراکت آن دم درب خانه افتاده زنگ می‌زنیم و کار را پیش می‌بریم.

روش، روش سنتی است. هیچ امکان مقایسه‌ای وجود ندارد، کیفیت خدمات عمدتا شانسی است و خیلی نمی‌توانیم بر سر قیمت چانه بزنیم چرا که ممکن است حدود قیمت کار را هم ندانیم. اما از سوی دیگر ماجرا، اینترنت را هم به عنوان یک ابزار در دست داریم و اپلیکیشن‌هایی که خدمات آنلاین را معرفی می‌کنند. کدام روش را در پیش بگیریم؟

بگذارید به پاسخ این سؤال با نگاهی به خدمات اپلیکیشن «سنجاق» برسیم، استارتاپی که هدفش ایجاد پلی ارتباطی میان شما و متخصصین خدماتی دور و اطراف شماست، آن هم در شرایطی که امکان مقایسه قیمتی و بهره‌جویی از تجربیات سایر مشتریان هم برایتان وجود دارد.

سنجاق

سنجاق کار ساده‌ای انجام می‌دهد. در هر شهر ایران که باشید، می‌توانید از میان 200 خدمت مختلف به جستجو بپردازید و با متخصصان آن خدمت ارتباط برقرار کنید. تفاوتی هم نمی‌کند که آن خدمت چه چیزی باشد: از خدمات خانه مثل نظافت و قالیشویی و بنایی و جوشکاری گرفته تا خدمات مراسم و مهمانی، حمل و نقل، خدمات دیجیتال مثل تعمیر گوشی و لپتاپ، خدمات زیبایی و خدمات آموزشی مثل استخدام معلم خصوصی را در این اپلیکیشن پیدا می‌کنید.

تا چند وقت پیش، سنجاق این خدمات را فقط از طریق وبسایت ارائه می‌داد اما حالا نسخه جدید اپلیکیشن iOS و اندروید استارتاپ حاضر شده که شما را سریع‌تر و راحت‌تر به هدفتان برساند. به این شکل که دسترسی به خدمت در سنجاق، حالتی شبیه به مزایده دارد که در نوع خودش می‌تواند تجربه جالبی هم باشد. البته نه به معنای آن مزایده‌ای که در ذهنتان دارید.

بگذارید با یک مثال توضیح بدهم. فرض کنید هدف شما از نصب سنجاق، پیدا کردن یک قالیشویی درستکار و خوش حساب است که پرسنل مؤدب و منظمی داشته باشد. قدم اول طبیعتا این است که کلمه قالیشویی را در اپ جستجو کنید. با این کار سنجاق سؤالاتی می‌پرسد که نتایج را برایتان شخصی‌سازی کند. به این صورت که در ابتدا موقعیت مکانی‌تان را می‌پرسد و طبق موقعیت و زمان و فصل، حدود قیمت را به شما می‌گوید.

بعد از این که تمامی این‌ها مشخص شد، حالا سؤالات کمی شخصی‌تر می‌شوند. این که مثلا می‌خواهید کار چند ساعته تمام شود یا اگر قالیشویی در زمان مد نظرتان قادر به گرفتن سفارش نبود، بتواند ساعت جدیدی به شما پیشنهاد بدهد یا نه؟ بعد از این که نیازتان به طور دقیق مشخص شد، سنجاق درخواست شما را در اختیار متخصصین قالیشویی مناسب قرار می‌دهد تا پیشنهادات‌شان را روانه گوشی شما کنند.

در این مرحله وارد محیطی مشابه اپلیکیشن‌های پیام‌رسان می‌شوید. هر قالیشویی می‌تواند به نیاز شما پاسخ داده و در یک محیط چت پیامی حاوی خدمات و قیمت و ... بفرستد. از اینجای کار به بعد دیگر تصمیم با شماست که کدام قالیشویی را انتخاب کرده و وارد مذاکره بشوید. اگر قیمت برایتان مهم است، طبیعتا همانی را انتخاب می‌کنید که قیمت کمتری پیشنهاد می‌دهد.

سنجاق

اما اگر کیفیت کار اهمیت بیشتری دارد، می‌توانید به نظرات و امتیازات کاربران سنجاق مراجعه کنید و نظراتشان را بخوانید و به تصمیم درست برسید. رویه کار، همان رویه ساده و تعاملی سنتی است، یک گفتگوی دو طرفه میان کارفرما که شما باشید و مرکز خدماتی که قرار است به شما خدمات بدهد. اما همین گفتگوی تعاملی این بار به لطف ابزار مدرن رنگ و بوی تازه‌ای به خودش گرفته و خصوصیاتی مثل امکان مقایسه قیمت و مشورت گرفتن از مردم باعث شده که کیفیت بهتری از خدمت‌رسانی را لمس کنید.

و این بزرگترین مزیت استفاده از اپلیکیشنی مثل سنجاق به حساب می‌آید. نکته خوب اینکه برای آگاهی از پیشنهادات مراکز خدماتی حتما لزومی ندارد که به اینترنت متصل باشید. خود سنجاق می‌تواند به محض گرفتن پیشنهاد این موضوع را از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی کند.

سنجاق با پیاده‌سازی همین شیوه در یک اپلیکیشن مناسب و جمع و جور، پتانسیلی ایجاد کرده که تجربه با‌کیفیتی از دسترسی به خدمات دور و اطرافتان داشته باشید. مضاف بر این که فرصتی هم فراهم کرده تا صدای کسب و کارهای سنتی (که شاید در تبلیغات ضعیف عمل می‌کنند) در اینترنت هم به گوش مردم برسد و این موضوع ارزشمندی است.

سنجاق

خوشبختانه کار با اپلیکیشن آنقدر ساده و سرراست است که بتوانید با یک بار استفاده در کار با آن حرفه‌ای شوید. تجربه کاربری در سطح رضایت‌بخشی قرار دارد، البته نمی‌توان منکر این شد که رابط کاربری هنوز در سطح ایده‌آل نیست و همچنان جای کار دارد که بتوانید آن را یک اپلیکیشن «جذاب» و کاربرپسند توصیف کنید. اما در مجموع با همین رویکرد هم سنجاق پاسخ نیازتان را می‌دهد.

برای دانلود نسخه iOS و اندروید سنجاق می‌توانید به وبسایت این استارتاپ یا لینک‌های زیر مطلب مراجعه کنید.

نظر شما چیست؟ آیا با توضیحاتی که دادیم، تصور می‌کنید استفاده از سنجاق بتواند برایتان بهتر از روش سنتی جستجوی مراکز خدماتی ظاهر شود؟ نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

سنجاق: بازار خدمات

سنجاق: بازار خدمات

سازنده: بازار آنلاین خدمات سنجاق قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 15 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی