ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پهپاد سرنشین دار
تکنولوژی

پرواز اولین پهپاد سرنشین‌دار با قابلیت اجرای مانورهای نمایشی [تماشا کنید]

کمپانی Drone Champions AG از پهپادی رونمایی کرده که توانایی حمل سرنشین و اجرای مانورهای جذاب را دارد. این پهپاد عمود پرواز که Big Dron نام گرفته، با تکیه بر روتورهایی که روی شش بازو نصب شده ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

کمپانی Drone Champions AG از پهپادی رونمایی کرده که توانایی حمل سرنشین و اجرای مانورهای جذاب را دارد.

این پهپاد عمود پرواز که Big Dron نام گرفته، با تکیه بر روتورهایی که روی شش بازو نصب شده اند توانایی نشت و برخاست عمودی را دارد. بدنه مالتی کوپتر کاملا از کربن ساخته شده تا از نظر وزن و ایمنی بهینه باشد و طراحی شاسی هم به گونه ای است که کمترین مقاومت را در برابر هوا از خود نشان می هد. در هر طرف بدنه ۳ بازو تعبیه شده و روی هریک از آنها نیز دو روتور هم محور قرار دارد.

هرچند این پهپاد توانایی حمل یک نفر را دارد اما با توجه به اینکه هدایت آن از زمین و توسط اپراتورهای حرفه ای صورت می گیرد، لزومی ندارد سرنشین نقش خلبان را هم ایفا کند. هدف Drone Champions AG از طراحی پهپاد و انتشار تیزر آن تبلیغ بازی ویدیویی «لیگ قهرمانان پهپاد» (DCL) است.

در این تیزر یک ماکت به جای سرنشین در پهپاد قرار داده شده و اپراتور با انجام مانورهای هیجان انگیز و بی سابقه در دنیای مالتی کوپترها قدرت Big Dron را به رخ می کشد.

پهپاد سرنشین دار

در ادامه هم Herbert Weirather، موسس کمپانی به جای ماکت سوار پهپاد می شود اما اینبار خبری از مانورهای مهیج قبلی نیست چون حتی در صورت اطمینان از ایمنی هم در صورت عدم آمادگی جسمانی باعث ایجاد حالت تهوع می شود. وی هدف از طراحی این محصول را اینگونه توضیح می دهد:

ما نخستین پهپاد سرنشین دار با قابلیت اجرای مانورهای آکروباتیک را با هدف خلق مدل جدیدی از رقابت های هوایی و استخدام خلبان ها از طریق بازی DCL توسعه دادیم. همه باید شانس پرواز را داشته باشند و DCL نقطه شروع این ماجرا به شمار می رود.

این تیم هنوز برنامه های خود برای اجرای پروازهای نمایشی با پهپاد سرنشین دار Big Dron را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی