ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ از احتمال تأخیر در عرضه آیپد پرو 2020 به خاطر شیوع ویروس کرونا خبر می‌دهد

کسب و کار اپل به دلیل شیوع ویروس کرونا زیان دیده که از پیش بینی های قبلی نیز بیشتر بوده است. این شرکت دیروز از تأثیر منفی این ویروس بر درآمدها و همچنین کمبود آیفون ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

کسب و کار اپل به دلیل شیوع ویروس کرونا زیان دیده که از پیش بینی های قبلی نیز بیشتر بوده است. این شرکت دیروز از تأثیر منفی این ویروس بر درآمدها و همچنین کمبود آیفون سخن گفت و حالا با انتشار خبر ناامید کننده دیگری از تأخیر در عرضه آیپد پرو خبر داده است.

اپل قصد داشت مدل های جدید آیپد پرو را نیمه نخست سال 2020 و آیفون 9 را نیز ماه آینده میلادی (مارس) روانه بازار کند. به گزارش بلومبرگ، آیفون 9 احتمالاً در همان تاریخ قبلی به بازار عرضه می شود ولی تاریخ عرضه آیپد پرو 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق خواهد افتاد.

رندر آیپد پرو 2020

قسمت اعظم زنجیره تأمین اپل در چین واقع شده و تعطیلی کارخانه های این کشور به خاطر شیوع کرونای جدید (COVID-19)، آسیب فراوانی به زنجیره تأمین اپل وارد کرده است. کمپانی کوپرتینویی روز دوشنبه در کنفرانس خبری خود گفت که تأمین آیفون در سطح بازارهای بین المللی ممکن است کمی محدود شود.

اپل به منظور کنترل ویروس کرونا بسیاری از فروشگاه هایش را در چین تعطیل کرده که به کاهش فروش محصولات این شرکت در چین منجر شده است.

اوایل دی ماه امسال اولین رندرهای آیپد پرو 2020 منتشر شدند که این محصول را با دوربین سه گانه و در سایزهای 11 و 12.9 اینچی نمایش می دادند. اولین نکته ای که در مورد طراحی آیپد پرو 2020 خودنمایی می کند، ماژول مربع شکل دوربین سه گانه است که آنرا قبلاً در آیفون 11 پرو دیده بودیم.

گفته می شود یکی از دوربین ها سنسور زمان پرواز (ToF) است که برای واقعیت افزوده و تشخیص دقیق تر لبه های سوژه در تصاویر پرتره استفاده خواهد شد. البته در مورد سنسورهای آیپد پرو 2020 تردیدهایی وجود داشته و برخی معتقدند سنسورهای این محصول با چینش آشنای دوربین اصلی، فوق عریض و تله فوتو روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی