ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پورشه تایکان
تکنولوژی

واکنش منفی ماسک به خرید پورشه تایکان توسط بیل گیتس

بیل گیتس در یک گفتگوی ویدیویی علی رغم تحسین تسلا اعلام کرد پورشه تایکان را به عنوان اولین ماشین برقی خود خریده و از این انتخاب بسیار لذت می برد. عدم انتخاب ماشین های تسلا ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

بیل گیتس در یک گفتگوی ویدیویی علی رغم تحسین تسلا اعلام کرد پورشه تایکان را به عنوان اولین ماشین برقی خود خریده و از این انتخاب بسیار لذت می برد. عدم انتخاب ماشین های تسلا توسط مدیرعامل مایکروسافت خشم ایلان ماسک را در توییتر در پی داشته است.

گیتس در این ویدیو با «مارکوس برونلی» درباره بنیاد خیریه خود گفتگو می کرد اما مارکوس بحث را به سمت تغییرات اقلیمی و حفاظت از محیط زیست با استفاده از ماشین های الکتریکی به جای مدل های عادی برد.

هرچند گیتس ابتدا از تسلا به عنوان یکی از شرکت هایی که در این زمینه نقش موثری ایفا کرده یاد کرد اما سخنان بعدی او در مورد خودروی برقی که اخیرا خریده چندان به مذاق ماسک خوش نیامد چرا که گیتس مشتری کمپانی رقیب شده. بنیانگذار مایکروسافت در باره گفت:

تمام شرکت های خودروسازی از جمله برخی کمپانی های نوپا به سرعت در حال تولید ماشین های برقی هستند اما بزرگترین دغدغه این است که آیا فکری به حال اضطراب مشتریان به خاطر تمام شدن باتری قبل از رسیدن به مقصد می شود؟ من اخیرا یک پورشه تایکان خریده ایم که قیمت بالایی دارد ولی بسیار بسیار فوق العاده است. تایکان اولین ماشین برقی من است و از آن بسیار لذت می برم.

پس از انتشار این ویدیو اکانت طرفداران تسلا در توییتر با انتشار پستی اعلام کرد که از فرد باهوشی مثل گیتس بعید است به جای ماشین های تسلا سراغ پورشه تایکان برود. دلیل تعجب آنها این است که تسلا مدل ۳ با قیمتی در حدود یک سوم تایکان، از نظر پیمایش مسافت با یکبار سوختگیری عملکرد بهتری دارد.

ایلان ماسک هم که از این انتخاب خوشحال نشده در پاسخ به باهوش خواندن بیل گیتس این جمله را توییت کرد:

راستش را بخواهید گفتگویی که با گیتس داشتم مایوس کننده بود

این نخستین باری نیست که ماسک به انتقاد از دیگر نام های بزرگ دنیای فناوری می پردازد. وی قبلا فیسبوک، واتس اپ و آمازون جف بزوس را هم آماج نقدهایش قرار داده بود.

 

تماشا کنید: پورشه تایکان توربو S در برابر تسلا مدل S

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sia10
    sia10 | ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

    پورش خیلی خوشگلتره

  • mohammad.zav
    mohammad.zav | ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

    خب حق داره یه چیز لوکس تر از تسلا بخواد حتی اگه کاربری ضعیف تر یا قیمت سه برابر داشته باشه ولی اسم فردیناند پورشه روشه

  • آریا
    آریا | ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

    حق با ایلان ماسکه

مطالب پیشنهادی