ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارتقاء امنیت حساب های کاربری علی بابا از طریق رمز یکبار مصرف

شرکت علی بابا اعلام کرده که برای افزایش امنیت حساب های کاربری مشتریانش قابلیت امنیتی جدیدی را توسعه داده است که امکان کنترل و پایش تمامی ورودهای صورت گرفته به اکانت ها را برای کاربرانشان ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۶

شرکت علی بابا اعلام کرده که برای افزایش امنیت حساب های کاربری مشتریانش قابلیت امنیتی جدیدی را توسعه داده است که امکان کنترل و پایش تمامی ورودهای صورت گرفته به اکانت ها را برای کاربرانشان میسر می کند.

این شرکت که در زمینه فروش آنلاین بلیط هواپیما و قطار و خدمات گردشگری فعالیت می کند با ارسال بیانیه خبری تازه ای برای دیجیاتو از لزوم بهبود امنیت کاربران در فضای مجازی و توسعه این قابلیت تازه خبر داده است.

طبق آنچه در این بیانیه خبری آمده اگر کاربران بخواهند از طریق یک مرورگر تازه وارد حساب کاربری خود شوند، رمز یکبار مصرفی به شماره موبایل ثبت شده آنها ارسال می گردد تا ورود از طریق آن صورت بگیرد و امنیت ورود کاربران حتی المقدور حفظ گردد.

بنابر اعلام علی بابا این قابلیت امکان کنترل بیشتر روی امنیت حساب کاربری و اطلاعات شخصی را به کاربر می‌دهد. بسیاری از پلتفرم‌های شناخته شده همچون گوگل، توییتر و تلگرام نیز برای حفاظت از حساب‌های کاربری این قابلیت را به کار گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی