ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کالبدشکافی می 10 پرو ؛ تازه ترین پرچمدار شیائومی [تماشا کنید]

هفته گذشته بود که شیائومی گوشی پرچمدار می 10 پرو را در کنار نسخه استانداردش با تازه ترین امکانات و البته قیمت منطقی معرفی کرد. توازن امکانات و قیمت در این پرچمدار به قدری خوب ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

هفته گذشته بود که شیائومی گوشی پرچمدار می 10 پرو را در کنار نسخه استانداردش با تازه ترین امکانات و البته قیمت منطقی معرفی کرد. توازن امکانات و قیمت در این پرچمدار به قدری خوب بود که طبق اعلام کمپانی سازنده کل موجودی تولید شده از آن ظرف تنها ۵۵ ثانیه به فروش رفت و درآمدی بالغ بر ۲۸ میلیون دلار را عاید شیائومی کرد.

در هر حال همانطور که اشاره شد امکانات خوب در کنار قیمت معقول و منطقی از جمله نقاط مثبت در رابطه با می 10 پرو بوده اند؛ چهار حسگر دوربین در کنار چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی ۵۰ واتی (در حالت متصل به کابل) و ۳۰ واتی در حالت شارژ وایرلس اصلی ترین مشخصه های این گوشی بودند.

کالبدشکافی شیائومی می 10 پرو

تمامی این امکانات حالا به لطف اولین کالبدشکافی می 10 پرو که البته توسط خود شیائومی انجام شده قابل رویت هستند. اجزای داخلی این پرچمدار از قبیل NFC و آنتن، کوئل شارژ بیسیم، اسپیکرهای استریو جدید با حفره ای که دو برابر ابعاد قبلی را دارد تا صدایی قوی تر را تولید کند همگی در داخل بدنه از هم گسیخته این گوشی دیده می شوند.

کالبدشکافی شیائومی می 10 پرو

اما حتما تایید می کنید که جالب ترین بخش شیائومی می 10 پرو دوربین هایش و به خصوص سنسور اصلی آن است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی این گوشی در کنار لنزهای اولترا واید و دو لنز تله فوتو دستگاه به شدت خودنمایی می کند و ابعادی قابل توجه دارد.

این سنسور غول پیکر 1/1.33 اینچی از تکنیک پیکسل بینینگ ۴ در یک بهره می برد تا عکس هایی ۲۷ مگاپیکسلی را ارائه کند.

کالبدشکافی شیائومی می 10 پرو
نتیجه بنچمارک شیائومی می 10 پرو

شاید بد نباشد اشاره کنیم که این گوشی اخیرا بنچمارک Master Lu را پشت سر گذاشته و امتیاز ترکیبی ۴۶۹۶۹۲ را کسب کرده است. برای آنکه به درک بهتری از این رقم دست پیدا کنید باید بگوییم که گوشی نوبیا رد مجیک 3S با چیپست اسنپدراگون +855 توانست امتیاز ۴۸۸۴۵۰ را در این تست کسب کند و کمی بالاتر از می 10 پرو قرار بگیرد.

البته بنچمارک ها به تنهایی نمی توانند معیاری برای اندازه گیری توانایی های یک گوشی باشند و روان بودن عملکرد یک تلفن هوشمند به فاکتورهای زیادی از جمله سرعت حافظه، نرخ رفرش و تنظیمات نمایشگر بستگی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohsen
    Mohsen | ۱ اسفند ۱۳۹۸

    به نظرم بزرگترین ایرادش صفحه نمایش آبشاریش هست که به شدت آسیپ پذیرش کرده. لبه‌های خمیده صفحه نمایش کاربردی نیست و فقط ضریب احتمال تاچ ناخودآگاه رو بالا میبره.

مطالب پیشنهادی