ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتور سیکلت چهار چرخ لازارت LM 410
خودرو

موتور سیکلت چهار چرخ لازارت LM 410 معرفی شد؛ ترکیبی از ایمنی بالا و ظاهری مخوف

کمپانی فرانسوی لازارت (Lazareth) که در زمینه طراحی و تولید موتورسیکلت های پیشرفته فعالیت می کند، از یک محصول جدید به نام LM 410 پرده برداری کرد. این موتور سیکلت همانند مدل پیشین LM 847 ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

کمپانی فرانسوی لازارت (Lazareth) که در زمینه طراحی و تولید موتورسیکلت های پیشرفته فعالیت می کند، از یک محصول جدید به نام LM 410 پرده برداری کرد. این موتور سیکلت همانند مدل پیشین LM 847 دارای چهار چرخ است، ولی در مقایسه با آن ساختار ساده تر و البته قیمت کمتری دارد.

موتور سیکلت چهار چرخ لازارت LM 410

برخلاف مدل تقریبا 215 هزار دلاری لازارت LM 847 که نیروی خود را از یک موتور 470 اسب بخاری V8 ساخت شرکت مازراتی دریافت می کند، LM 410 از موتور 998 سی سی چهار سیلندر سود می برد. این موتور توسط یاماها تولید شده و پیشتر در سوپربایک R1 به کار گرفته شده است.

لازارت LM 847
لازارت LM 847

لازارث درباره خروجی موتور LM 410 فعلا حرفی به میان نیاورده، اما این پیشرانه در یاماها R1 برابر با 197 اسب بخار قدرت و 112 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. سازنده وزن این موتور سیکلت منحصر به فرد را که شباهت زیادی به نمونه های حاضر در فیلم های علمی تخیلی دارد، 900 پوند (معادل 408 کیلوگرم) اعلام کرده است.

موتور سیکلت چهار چرخ لازارت LM 410

شرکت فرانسوی LM 410 را به گونه ای طراحی کرده که راکب می تواند هنگام عبور از پیچ آن را به سمت داخل کج کند، هنگام توقف هم یک سیستم قفل وظیفه حفظ تعادل را بر عهده می گیرد.

موتور سیکلت چهار چرخ لازارت LM 410

شاید فکر کنید که لازارت LM 410 فقط برای نگهداری در گاراژ ساخته شده و خریدار نمی تواند با آن گشتی در خیابان ها بزند، ولی به گفته کمپانی این موتورسیکلت مدرن مجوز تردد در مسیرهای عمومی را دارا بوده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

موتور سیکلت چهار چرخ لازارت LM 410

بر اساس برنامه ریزی ها فقط و فقط ده دستگاه از لازارت LM 410 تولید می شود. کسانی که نسبت به خرید این موتور سیکلت خاص فرانسوی علاقه مند باشند،  باید 100 هزار یورو یا حدود 108 هزار دلار آمریکا برای آن کنار بگذارند. هنوز مشخص نیست که عرضه LM 410 به اروپا محدود شده یا چند دستگاه از آن به مناطق دیگری چون آسیا و آمریکا اختصاص خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • طاووس
    طاووس | ۲ اسفند ۱۳۹۸

    بیا بابا

  • آریا
    آریا | ۱ اسفند ۱۳۹۸

    انجینش یاماهاست ?

مطالب پیشنهادی