ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دیپ فیک جف بزوس و ایلان ماسک در فیلم پیشتازان فضا [تماشا کنید]

ویدیوی دیپ فیک جدیدی منتشر شده که در آن جف بزوس و ایلان ماسک در نقش بازیگران مجموعه پیشتازان فضا رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. این کلیپ توسط کانال یوتیوبی The Fakening منتشر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

ویدیوی دیپ فیک جدیدی منتشر شده که در آن جف بزوس و ایلان ماسک در نقش بازیگران مجموعه پیشتازان فضا رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

این کلیپ توسط کانال یوتیوبی The Fakening منتشر شده و در آن مدیرعامل های آمازون و تسلا در یکی از صحنه های سری پیشتازان فضا یا استار ترک (Star Trek)، دیالوگ هایی رد و بدل می کنند:

در این صحنه ایلان ماسک در نقش «کاپیتان پایک» (Captain Pike) و جف بزوس در نقش یکی از نژادهای بیگانه این سری با سرهای بزرگ یعنی Talosian به تصویر کشیده می شوند. در این قسمت نژاد Talosian کاپیتان پایک را به منظور بهره کشی از نژاد انسان و تکثیر آنها برای اهداف شوم به اسارت گرفته اند.

پایک برای فرار کردن تلاش می کند و سرانجام نژاد Talosian به خاطر مقاومت انسان در برابر اسارت، از بکارگیری آنها برای نقشه های خود صرف نظر می کنند.

نقش آفرینی جف بزوس در یکی از قسمت های سریال South Park

این ویدیو با به هم چسباندن تکه های مختلف به گونه ای ساخته شده تا فقط Talosian و کاپیتان پایک با هم دیالوگ داشته باشند. در اپیزود اصلی افراد دیگری هم در صحنه حضور دارند که در این کلیپ خبری از آنها نیست.

جف بزوس پیش از این در یکی از اپیزودهای South Park در نقش نژاد Talosian ظاهر شده بود. بزوس طرفدار سری پیشتازان فضاست و سال 2016 در فیلم «Star Trek Beyond» هم بازی کرد.

پیشرفت فناوری دیپ فیک و نزدیک شدن هر چه بیشتر آنها به واقعیت، موجب نگرانی شرکت هایی مثل فیسبوک و توییتر شده و برای سیاستمداران نیز دردسر ایجاد کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی