ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی HTC از سه هدست واقعیت مجازی از خانواده Cosmos VR

HTC از سه هدست واقعیت مجازی به نام های Cosmos Play, Cosmos Elite و Cosmos XR از خانواده Cosmos با صفحه جلویی قابل تعویض رونمایی کرد. هدست واقعیت مجازی Vive Cosmos به عنوان یک کیت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

HTC از سه هدست واقعیت مجازی به نام های Cosmos Play, Cosmos Elite و Cosmos XR از خانواده Cosmos با صفحه جلویی قابل تعویض رونمایی کرد.

هدست واقعیت مجازی Vive Cosmos به عنوان یک کیت VR حرفه ای دی ماه سال گذشته با قیمت بالای 699 دلار رونمایی شد. حال شرکت HTC مدل ارزان قیمت Cosmos Play را در کنار دو هدست دیگر معرفی کرده است.

هدست Vive Cosmos Play

هدست Vive Cosmos Play از نمایشگر LCD با رزولوشن 2880x1700 پیکسل با زاویه دید 110 درجه بهره می برد که محتوا را با نرخ 90 فریم بر ثانیه نمایش می دهد. این محصول از چهار دوربین ردیابی برخوردار بوده و فاقد میکروفون داخلی است و کاربر باید از میکروفون خارجی استفاده کند.

هدست یاد شده برای تجربیات ساده ای مثل Angry Birds VR طراحی شده و صفحه خارجی آن در آینده قابل آپگرید خواهد بود.

قیمت هدست Vive Cosmos Play هنوز مشخص نشده اما احتمال می رود به صورت باندل و همراه با دو کنترلر Cosmos با قیمت تقریبی 400 دلار روانه بازار شود.

هدست بعدی Vive Cosmos Elite نام داشته و با در نظر گرفتن گیمرها ساخته شده است. این مدل از صفحه خارجی که برای ردیابی به کار می رود، بهره برده و می توان آنرا با هر دو نسل از ایستگاه پایه SteamVR برای افزایش دقت استفاده کرد.

هدست یاد شده همراه با دو ایستگاه پایه 1.0، یک جفت کنترلر Vive و همچنین هدفون های داخلی با قیمت 899 دلار در اواخر سه ماهه اول سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

هدست آخر Vive Cosmos XR نام داشته و همانطور که از نامش پیداست، تجربه واقعیت ترکیبی را به هدست VR آورده است. این مدل در واقع همان هدست Cosmos Play (با چهار دوربین ردیابی) است که دو دوربین رزولوشن بالا به قسمت جلویی آن افزوده شده اند که میدان دید 100 درجه را به ارمغان می آورند.

جزئیات بیشتر از این محصول در رویداد Game Developers Conference فاش خواهد شد و کیت توسعه دهنده آن نیز از سه ماهه دوم سال جاری میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohamadreza Rohiye
    Mohamadreza Rohiye | ۲ اسفند ۱۳۹۸

    خیلی عالیه پولی که در میاره از اینارو تزریق کنه به قسمت موبایلش و یک گوشی پرچمدار بزنه که واقعا از لحاظ طراحی و دوربین به روز باشه و اصالت اچ تی سی هم داشته باشه اونوقته که کم کم دوباره درامد کسب میکنه از قسمت گوشی،چون هنوز مشتری های خودشو داره و من هم یکی از مشتریاش هستم که منتظرم یه گوشی همه چی تموم بزنه

مطالب پیشنهادی