ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرویس موبایل هواوی
نرم افزار و اپلیکیشن

آنر این هفته از جایگزین سرویس های گوگل برای موبایل هایش رونمایی می کند

کنگره جهانی موبایل بارسلون در موعد از پیش تعیین شده برگزار نشد و شرکت هایی که برنامه های ویژه ای برای این رویداد داشتند بر آن شده اند که کنفرانس های خبری خود را به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

کنگره جهانی موبایل بارسلون در موعد از پیش تعیین شده برگزار نشد و شرکت هایی که برنامه های ویژه ای برای این رویداد داشتند بر آن شده اند که کنفرانس های خبری خود را به صورت اینترنتی برگزار کنند. آنر از جمله برندهایی است که نظیر شرکت مادر خود یعنی هواوی چنین برنامه ای دارد و اعلام کرده که این هفته مراسم رونمایی از محصولات تازه اش را به صورت زنده از بارسلون استریم خواهد کرد. طبق گفته ها و شنیده ها، این شرکت قصد دارد در طول این مراسم از گوشی های آنر V30 و V30 Pro رونمایی کند که برای نخستین بار جایگزین پلی استور گوگل روی آنها نصب شده است.

ماه هاست که هواوی تلاش می کند برای جبران ناتوانی اش در دسترسی به اکوسیستم اختصاصی گوگل و عرضه موبایل هایش با این سرویس ها کاری بکند و در همین راستا مجموعه ای از ابزارها و سرویس ها را تدارک دیده است. این شرکت قصد داشت تا پایان سال ۲۰۱۹ سرویس های موبایلی هواوی (موسوم به Huawei Mobile Services یا به اختصار HMS) را آماده کند و از آنجایی که بدون معرفی یک گوشی جدید نمایش قابلیت های چنین سرویسی عملا غیرممکن بود رونمایی از HMS به این هفته موکول شد.

آنر هم که از شرکت های زیرشاخه هواوی محسوب می شود به پیروی از آن اعلام کرده به زودی از گوشی های پرچمدار آنر V30 و آنر V30 Pro همراه با این سرویس ها رونمایی خواهد کرد.

سرویس موبایلی هواوی

هواوی و آنر امیدوارند که HMS به جایگزین مناسبی برای سرویس های گوگل پلی بدل شود. سرویس اختصاصی هواوی علاوه بر اپ استور AppGallery، اکانت های هواوی ID، حافظه کلاود و سرویس نقشه TomTom را نیز شامل می شود (اگر به موقع آماده شود). البته تفاوت میان سرویس های موبایل هواوی و سرویس های گوگل کاملا مشهود خواهد بود اما این سرویس احتمالا مزایایی هم نسبت به امکانات و قابلیت های گوگل دارند که به زودی مشخص می شوند.

پخش لایو کنفرانس خبری آنر پنجم اسفند ماه (دوشنبه همین هفته) از طریق اکانت توییتر و یوتیوب آنر و راس ساعت ۹ شب به وقت تهران آغاز می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۳ اسفند ۱۳۹۸

    این شروع حذف هواوی از بازار جهانی است

  • Behzad Alavi
    Behzad Alavi | ۳ اسفند ۱۳۹۸

    زهی خیال باطل

مطالب پیشنهادی