ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پورشه و جنسیس بهترین برندهای خودروساز آمریکا به انتخاب مجله گزارش مشتریان

نشریه کنسیومر ریپورتس (Consumer Reports) اخیرا با بررسی خودروهای به فروش رسیده در ایالات متحده، اقدام به رتبه بندی برندها و مدل های موجود کرده است. در این رتبه بندی از چهار شاخص استفاده شده ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۰

نشریه کنسیومر ریپورتس (Consumer Reports) اخیرا با بررسی خودروهای به فروش رسیده در ایالات متحده، اقدام به رتبه بندی برندها و مدل های موجود کرده است. در این رتبه بندی از چهار شاخص استفاده شده که عبارتند از تست جاده ای، میزان قابل اعتماد بودن، رضایت مالک و ایمنی.

 بهترین برندهای خودروساز آمریکا

از لحاظ شاخص های مورد ارزیابی کنسیومر ریپورتس، کمپانی آلمانی پورشه عملکرد بهتری داشته و توانسته با دو پله صعود نسبت به رتبه بندی سال قبل در صدر قرار بگیرد. پس از برند پرطرفدار ژرمن ها، برند لوکس کره ای ها یعنی جنسیس موفق به کسب رتبه دوم شده؛ چنانچه پیگیر خبرهای خودرویی چند روز قبل بوده باشید، حتما می دانید که جنسیس عنوان قابل اعتمادترین خودروساز ایالات متحده را نیز از موسسه جی دی پاور دریافت کرده است. شرکت سوبارو هم که در آمریکا محبوبیت زیادی دارد، در رتبه سوم جای گرفته است.

بهترین برندهای خودروساز آمریکا

مزدا، لکسس، آئودی، هیوندای، ب ام و، کیا و مینی دیگر برندهایی هستند که در ارزیابی کنسیومر ریپورتس به ترتیب رتبه های چهارم تا دهم را کسب کرده اند. از بین 33 برند ارزیابی شده هم سه برند جیپ، میتسوبیشی و فیات عملکرد ضعیفی داشته و در انتهای جدول رتبه بندی قرار گرفته اند.

جیک فیشر (Jake Fisher) مدیر ارشد بخش تست های خودرویی نشریه کنسیومر ریپورتس برندهای حاضر در رده های بالایی جدول رتبه بندی را تحسین نموده و گفته محصولات آنها از لحاظ شاخص های یاد شده عملکرد واقعا خوبی دارند.

بهترین برندهای خودروساز آمریکا

علاوه بر برندها، کنسیومر ریپورتس به ارزیابی مدل ها نیز پرداخته و مدل های پیشنهادی خود را در هر بازه قیمتی معرفی کرده است. در این بخش محصولات تویوتا بسیار خوش درخشیده و بیشتر از تولیدات هر برند دیگر موفق به کسب عنوان مدل پیشنهادی کنسیومر ریپورتس شده اند. در ادامه می توانید لیست این مدل ها را مشاهده فرمایید.

  • دسته خودروهای زیر 25 هزار دلار:
    تویوتا کرولا
  • دسته خودروهای بین 25 الی 35 هزار دلار:
    سوبارو فارستر، سوبارو لگاسی، تویوتا پریوس و پریوس پرایم
  • دسته خودروهای 35 الی 45 هزار دلار:
    کیا تلوراید، هوندا ریجلاین و تویوتا آوالون
  • دسته خودروهای 45 الی 55 هزار دلار:
    لکسس RX، تسلا مدل 3 و تویوتا سوپرا
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی