ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ، جعبه گشایی و نگاه نزدیک دیجیاتو [تماشا کنید]

گلکسی زد فلیپ

سامسونگ در رویداد معرفی موبایل های جدید خود در بهمن ماه با دست پر روی صحنه رفت و از سری گلکسی اس 20 (نگاه نزدیک دیجیاتو) رونمایی کرد. اما یکی از خاص ترین محصولات این رویداد، گلکسی زد فلیپ بود؛ موبایلی که اکنون به دست ما رسیده تا نگاه نزدیکی به آن داشته باشیم.

گلکسی زد فلیپ نمایشگر تاشوی 6.7 اینچی دارد که از وسط تا می شود. با نگاهی به ظاهر این گوشی متوجه می شوید که با یک محصول با کیفیت و خوش ساخت طرف هستید. مشخص است که سامسونگ از تجربه تولید گلکسی فولد درس گرفته و حالا یک محصول پخته تر را روانه بازار کرده است. با این حال نمی توان گلکسی زد فلیپ را محصول بی نقصی دانست و این گوشی همچنان می تواند در نسل های بعدی بهبود پیدا کند.

گوشی تاشو سامسونگ از اسنپدراگون +855 بهره می برد؛ چیپستی که یک پله عقب تر از مدل 865 به کار رفته در سری گلکسی اس 20 قرار می گیرد ولی همچنان می توان آن را در میان پرچمداران قدرتمند حساب کرد. در کنار این چیپست، ترکیب 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی هم سخت افزار این گوشی را تکمیل می کند.

سامسونگ همچنین همکاری هایی با گوگل داشته تا رابط کاربری و برخی از اپلیکیشن ها را برای نمایشگر تاشو این گوشی بهینه کند. با این حال به گفته گوگل این تغییرات در رابط کاربری، محدود به سامسونگ نیست و دیگر تولید کنندگان هم می توانند از آنها بهره مند شوند.

از مشکلات گلکسی زد فلیپ می توان به خط تا شدن روی نمایشگر اشاره کرد. در حالتی که نمایشگر روشن باشد معمولاً این خط از دید پنهان می شود اما در زمان خاموش شدن نمایشگر به وضوح مشخص است. علاوه بر این زمانی که با انگشت این بخش را لمس می کنید، به سادگی متوجه حضور آن می شوید.

برای آشنایی با جدیدترین گجت های روز دنیا می توانید به اینستاگرام دیجی لند مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ℳԊT
    ℳԊT | ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

    دفتر مرکزی دیجی لند کجاست ؟ شمارش چنده ؟ چجوری منم ازش گوشی بگیرم ؟

  • Hossein MI
    Hossein MI | ۳ اسفند ۱۳۹۸

    واقعا برای من هیجان انگیز هستش. دیگه قدرت سی‌پی‌یو و دوربین هیجان خاصی نداره

  • علی قنبری
    علی قنبری | ۳ اسفند ۱۳۹۸

    واقعا این گوشی طرفدار داره ؟

    • hosseinrmn
      hosseinrmn | ۳ اسفند ۱۳۹۸

      حداقل میدونم کارایی خاصی نداره

دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.