ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تولید گلکسی زد فلیپ به خاطر هراس از ویروس کرونا متوقف شد

ویروس کرونا به سرعت در حال بر هم زدن نظم عمومی کشورهای مختلف است. این ویروس خطرناک و کشنده که تاکنون جان بیش از ۲ هزار نفر را گرفته و مشکلات بسیاری را در حوزه ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

ویروس کرونا به سرعت در حال بر هم زدن نظم عمومی کشورهای مختلف است. این ویروس خطرناک و کشنده که تاکنون جان بیش از ۲ هزار نفر را گرفته و مشکلات بسیاری را در حوزه تکنولوژی به بار آورده است. پس از لغو شدن کنگره جهانی موبایل در بارسلونا که از فردا شروع می‌شد و تعطیلی چندین و چند کارخانه تولید گوشی‌های هوشمند برند‌های مختلف، اکنون نوبت به کارخانه تولید گلکسی زد فلیپ در کره جنوبی رسیده است.

بر اساس اخباری که از کره جنوبی به گوش می‌رسد، سامسونگ یکی از کارخانه‌های تولید گلکسی زد فلیپ خود در شهر گومی این کشور را موقتا تعطیل خواهد کرد. علت این کار مثبت بودن نتیجه تست یکی از کارکنان این کارخانه اعلام شده است. این کارخانه محل اصلی تولید گوشی‌های تاشوی این غول کره‌ای یعنی گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ است.

گلکسی زد فلیپ

بر اساس تمهیداتی که سامسونگ در نظر گرفته، این کارخانه تا فردا (۵ اسفند) تعطیل خواهد شد. همچنین محلی که فرد مبتلا به ویروس کرونا در آن کار می‌کرد، تا پس فردا (۶ اسفند) از دسترس خارج خواهد بود و تنها افراد مشخصی اجازه ورود به این بخش را دارند. علاوه بر خود شخص مبتلا، سامسونگ برای افرادی که با او تماس داشته‌اند نیز شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته است. این غول کره‌ای، کارمندان مشکوک به ویروس کرونا که با شخص آلوده در تماس بودند را قرنطینه کرده و از آن‌ها تست‌های مربوطه را خواهد گرفت.

با این حال لازم به ذکر است که تعطیلی کارخانه گومی سامسونگ در کره جنوبی، تاثیر چندانی روی روند و تامین گوشی‌‌ها ندارد، زیرا این کارخانه تنها بخش کوچکی از محصولات سامسونگ را تولید می‌کند. در هر صورت به نظر می‌رسد ویروس کرونا هنوز یکه‌تازی خود را ادامه خواهد داد و تا پیی از این که راه‌حل درمانی برای آن ارائه نشود، شاهد این دست اخبار خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • M.Gh
    M.Gh | ۴ اسفند ۱۳۹۸

    اخی?

  • noisymind
    noisymind | ۴ اسفند ۱۳۹۸

    خیلی شبیه شرکت های ایرانی رفتار کردند

مطالب پیشنهادی