ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویو ۳۰ پرو
تکنولوژی

آنر ویو ۳۰ پرو معرفی شد؛ اولین 5G دوگانه در گوشی هوشمند

آنر امشب در مراسم ویژه از پرچمدار جدید خود به نام ویو ۳۰ پرو رونمایی کرده است. این گوشی برای اولین بار از تکنولوژی دوگانه 5G استفاده می‌کند. البته آنر پیش از این، گوشی فوق ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۱:۳۵

آنر امشب در مراسم ویژه از پرچمدار جدید خود به نام ویو ۳۰ پرو رونمایی کرده است. این گوشی برای اولین بار از تکنولوژی دوگانه 5G استفاده می‌کند. البته آنر پیش از این، گوشی فوق را با نام V30 Pro در چین رونمایی کرده بود و اکنون آماده عرضه آن به صورت جهانی است.

به گزارش دیجیاتو از بارسلون، بدنه ویو ۳۰ پرو برای اولین بار در یک گوشی هوشمند از پوشش آرورا نانو استفاده می‌کند که به لطف حاشیه‌های کم، ۹۱.۴۶ درصد فضای قاب جلویی را به نمایشگر اختصاص داده است. نمایشگر ویو ۳۰ پرو، از نوع فول ویو بوده و در ابعاد ۶.۵۷ اینچ و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ به خوبی از پس نمایش محتوای کاربران بر می‌آید. در بالا سمت چپ نمایشگر نیز یک حفره نسبتا بزرگ می‌بینیم که دوربین سلفی دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی اصلی و ۸ مگاپیکسلی اولترا واید را در خود جای داده است. این نمایشگر ۹۶ درصد از فضای رنگی NTSC را پوشش می‌دهد.

ویو ۳۰ پرو

ماژول مستطیلی شکل قاب پشتی ویو ۳۰ پرو، دوربین‌‌های ۳ گانه ۴۰ مگاپیکسلی اصلی، ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو را در خود جای داده است. دوربین اصلی از سنسور سونی IMX600 با گشودگی ۱.۶ بهره می‌برد که به کمک هوش مصنوعی عکس‌های باکیفیت و شفافی را ثبت می‌کند.

نکته جالب در رابطه با دوربین اولترا واید است که سنسوری با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ بهینه شده برای فیلم‌برداری دارد (Cine-Lens). زاویه پوشش‌دهی این دوربین نیز ۱۰۹ درجه و با ضریب f 2.2 نوید تصاویر هیجان‌انگیزی را می‌دهند. در کنار این دو، سنسور ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۲.۴ و زوم ۳ برابری بدون افت کیفیت قرار دارد.

ویو ۳۰ پرو

قلب تپنده ویو ۳۰ پرو نیز چیپست کرین ۹۹۰ 5G خواهد بود که از دو شبکه پردازشی عصبی بهره می‌برد. رم ۸ گیگابایتی و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگبایت حافظه داخلی نیز در نظر گرفته شده تا کاربران نگران فضای ذخیره‌سازی نباشند. شارژ ویو ۳۰ پرو نیز به دو صورت بی سیم و متداول صورت می‌گیرد.

گوشی جدید آنر از شارژر ۴۰ واتی به همراه شارژر ۲۷ واتی بی سیم سریع بهره می‌برد که در حالت اول در ۳۰ دقیقه، ۷۰ درصد باتری گوشی و در حالت دوم ۵۲ درصد ظرفیت باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی را شارژ می‌کند. آنر ویو ۳۰ پرو در ۳ رنگ یخی، آبی و سبز به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • GHAEM
    GHAEM | ۶ اسفند ۱۳۹۸

    چیز خاصی نداری

  • aref
    aref | ۶ اسفند ۱۳۹۸

    اینجاست که باید بگیم ترامپ مچکریم... مچکریم که فهمیدی این هوآوی چقدر پست فطرت و کثیف هست... باید دهنشو سرویس کرد

مطالب پیشنهادی