ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر 9X پرو
تکنولوژی

آنر 9X پرو با چیپست قدرتمند و طراحی چشم‌نواز معرفی شد

سری آنر ایکس تعدادی از محبوب ترین موبایل‌های میان رده بازار را در خود جای داده و حالا عضو جدیدی به نام «9X پرو» به آنها اضافه شده که از مدل های قبلی قدرتمندتر است. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۱:۱۵

سری آنر ایکس تعدادی از محبوب ترین موبایل‌های میان رده بازار را در خود جای داده و حالا عضو جدیدی به نام «9X پرو» به آنها اضافه شده که از مدل های قبلی قدرتمندتر است.

به گزارش دیجیاتو از بارسلون، آنر 9X پرو که لحظاتی بیشتر از معرفی آن نمی گذرد، مانند مدل 9X از سلفی پاپ آپ بهره می برد و در پنل پشتی آن دوربین اصلی سه گانه ای جا خوش کرده که نوید ثبت تصاویر با کیفیتی را می دهد. دیگر ویژگی شاخص این گوشی چیپست کارآمد و طراحی چشم نواز پنل پشتی است که انعکاسی از حرف X را به تصویر می کشد.

نمایشگر ۶.۵۹ اینچی آنر 9X پرو از نوع IPS است و رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را به ارمغان می آورد. در این نمایشگر فول ویو خبری از ناچ و حفره نیست و۹۲ درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده است.

این گوشی به چیپست قدرتمند کرین ۸۱۰ مجهز شده که بر اساس لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید شده و از نظر مصرف انرژی و بازدهی بسیار بهینه است. در قلب این تراشه، پردازنده‌ای ۸ هسته ای قرار دارد که با چیدمان دو گانه از ۲ هسته قدرتمند ۲.۷ گیگاهرتزی و ۶ هسته کم مصرف ۱.۸۸ گیگاهرتزی تشکیل شده است. حافظه هم شامل ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای داخلی است و خبری از پیکربندی های دیگر نیست.

همانطور که گفتیم دوربین اصلی آنر 9X پرو سه گانه است و از دوربین های زیر تشکیل شده است:

  • ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.8 و اندازه سنسور 1/2اینچی
  • ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دیافراگم F/2.4 و میدان دید ۱۲۰ درجه ای
  • ۲ مگاپیکسلی عمق سنج با اپرچر F/2.4

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور CMOS امکان ترکیب ۴ پیکسل با هم و تولید پیکسل ۱.۶ میکرومتری با قدرت جذب نور بیشتر را دارد. این ویژگی در محیط های کم نور به ثبت تصاویر با کیفیت تر کمک می کند. دوربین فوق عریض هم از لرزشگیر مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می برد. این ماژول توانایی فیلمبرداری 1080P با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد.

دوربین سلفی هم که مثل مدل آنر 9X از لبه بالایی خارج می شود ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.4 است و روی کاغذ تفاوتی با آن ندارد.

یکی از تفاوت های آنر 9X پرو با مدل قبلی تغییر مکان سنسور اثر انگشت فیزیکی از پنل پشتی به لبه کناری دستگاه است. از ویژگی های دیگر می توان به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، پورت Type-C و شارژ ۱۰ واتی اشاره کرد که چندان چشمگیر به نظر نمی رسد.

آنر 9X پرو در رنگ های مشکی و بنفش از راه می رسد اما انعکاس حرف X تنها در رنگ بنفش پیاده سازی شده است. این موبایل با قیمت ۲۴۹ یورو عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • aref
    aref | ۶ اسفند ۱۳۹۸

    اینم ی آشغاله مثل همون 9x با اون دوربین مسخره و بی کیفیت

  • Majid March
    Majid March | ۶ اسفند ۱۳۹۸

    اینجور گوشیا باید صفحه آمولد وارد بازار بشن حیف ک سامسونگ اینجوری طراحی نمیکنه

مطالب پیشنهادی