ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«دورکاری حداکثری» در ایرانسل عملیاتی شد

دورکاری در بسیاری از شرکت‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا عملیاتی شده و حالا ایرانسل نیز اعلام کرده که دورکاری حداکثری را سرلوحه فعالیت‌های فعلی خود قرار داده است. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پیرو ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۹:۱۵

دورکاری در بسیاری از شرکت‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا عملیاتی شده و حالا ایرانسل نیز اعلام کرده که دورکاری حداکثری را سرلوحه فعالیت‌های فعلی خود قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پیرو برگزاری نشست کمیته بحران در حضور «بیژن عباسی آرند»، مدیرعامل، تمامی کارکنان ایرانسل در تهران، به‌جز افرادی که حضور فیزیکی آن‌ها در محل کار، برای پایداری شبکه و تداوم خدمت‌رسانی به مشترکان ضروری است، از امروز دوشنبه، پنجم اسفند ماه ۱۳۹۸، تا پایان هفته به دورکاری می‌پردازند.

پیش از این، از آغاز هفته، ایرانسل به عنوان اپراتور دیجیتال و در راستای مسئولیت‌ اجتماعی خود در قبال منابع انسانی، ضمن اتخاذ تدابیر مناسب بهداشتی و فراهم کردن امکان استراحت به محض مشاهده کوچکترین علائم مرتبط، امکان دورکاری را برای ۲۰درصد از شاغلان این مجموعه فراهم کرده بود.

ایرانسل اعلام کرده که کمیته بحران در مورد تمدید احتمالی دورکاری حداکثری کارکنان برای هفته آینده، در زمان مقتضی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

در این باره بیشتر بخوانید:

آغاز دورکاری اجباری، یا چگونه کارمندان شرکت را از کرونا مصون نگه داریم

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی