ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی طرح‌ها و قابلیت‌های پایش سلامتی جدید برای ساعت هوشمند مجیک واچ 2

آنر به طور رسمی از طرح های EasyFit و Artist Collaborated و همچنین قابلیت های پایش سلامت جدید برای ساعت هوشمند مجیک واچ 2 رونمایی کرد. به گزارش دیجیاتو از بارسلون، بندهای EasyFit در دو ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۱:۴۳

آنر به طور رسمی از طرح های EasyFit و Artist Collaborated و همچنین قابلیت های پایش سلامت جدید برای ساعت هوشمند مجیک واچ 2 رونمایی کرد.

به گزارش دیجیاتو از بارسلون، بندهای EasyFit در دو سایز 42 و 46 میلیمتری از جنس فلوئورو الاستومر (نوعی ماده دوستدار محیط زیست) و چرم برای ساعت هوشمند مجیک واچ 2 عرضه خواهند شد. بندهای این سری از ماه آوریل سال جاری میلادی با قیمت 40 دلار قابل خریداری خواهند بود.

طرح های Artist Collaborated نیز با همکاری با چند تن از هنرمندان و طراحان صاحب نام برای مجیک واچ 2 دنیا ساخته شده اند.

آنر علاوه بر رونمایی از طرح های فوق، قابلیت های سنجش میزان اکسیژن خون (SPO2) و ردیاب سیکل قاعدگی را نیز برای مجیک واچ 2 رونمایی کرد. به گفته آنر، مجیک واچ 2 تنها ساعت هوشمند مقرون به صرفه‌ای است که از قابلیت سنجش میزان اکسیژن خون بهره می برد. این ساعت علاوه بر نمایش درصد اکسیژن خون، داده های مربوط به ارتفاع را نیز نمایش می دهد.

آنر مجیک واچ 2

آنر با در نظر گرفتن سلامت بانوان قابلیت ردیابی سیکل قاعدگی را به ساعت هوشمند مورد بحث اضافه کرده است. این قابلیت نشانه های قاعدگی، پیش بینی سیکل بعدی و داده های دیگر را در کنار اطلاعات مربوط به خواب و دیگر فعالیت های روزانه به کاربر نمایش می دهد.

کاربران می توانند به لطف پشتیبانی این قابلیت از اپلیکیشن Health APP هواوی، تمامی داده های مورد نیاز خود را در یک مکان ذخیره کنند. همچنین امکان باخبر شدن از موعد قاعدگی از چند روز قبل با ارسال نوتیفیکیشن وجود دارد.

آنر مجیک واچ 2 اوایل آذر ماه امسال با شارژدهی 14 روزه، چیپست کرین A1 و چهار گیگابایت حافظه داخلی معرفی شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۶ اسفند ۱۳۹۸

    ساعت با سیستم عامل غیر از wear os مفتش گرونه. حالا هر برندی با هر قیمتی که میخواد باشه

مطالب پیشنهادی