ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فردا ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست حسن روحانی تشکیل می‌شود

بنابر اعلام سخنگوی دولت در ششمین روز اعلام مشاهده مواردی از کرونا و شیوع آن در برخی استان‌های کشور فردا (سه شنبه) «ستاد ملی مبارزه با کرونا» به ریاست رییس جمهوری تشکیل می‌شود. «علی ربیعی» ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۰

بنابر اعلام سخنگوی دولت در ششمین روز اعلام مشاهده مواردی از کرونا و شیوع آن در برخی استان‌های کشور فردا (سه شنبه) «ستاد ملی مبارزه با کرونا» به ریاست رییس جمهوری تشکیل می‌شود.

«علی ربیعی» در نشست خبری خود با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار کرده باید از سیاسی کردن موضوع کرونا پرهیز کنیم. ربیعی تاکید کرد: «شاهد سوداگری‌هایی در زمینه وسایل و تجهیزات بهداشتی هستیم؛ در زمینه شوینده‌ها و وسایل استرلیزه، خطوط تولید جدید در کشور ایجاد شده و از همین امروز به بازار عرضه میشود.» به گفته ربیعی ماسک توسط مراکز بهداشت و درمان بصورت گسترده توزیع می‌شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه فردا ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست رییس جمهوری تشکیل می‌شود، تاکید کرد: «کمیته‌های مختلفی ذیل این ستاد تشکیل شده است. اخباری هم که دال بر تعلیق فعالیت های مراکز خرید در فضای مجازی منتشر می‌شود، غیرمسئولانه است.»

ربیعی با بیان اینکه رییس جمهور و همه افراد مسئول در این زمینه تعهد و وظیفه قانونی و اخلاقی در برابر کرونا دارند، گفت: «اطمینان می‌دهیم که هیچ کم گویی از این اتفاق انجام نشود و هر چند نفری که جانشان را در این زمینه از دست بدهند را اعلام می‌کنیم.»

سخنگوی دولت باور دارد هراس بیش از اندازه از کرونا مقابله اجتماعی با آن را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد. ربیعی در ادامه با بیان اینکه به هیچ وجه در مواد اولیه برای تولید وسایل بهداشتی کمبود نداریم، اظهار کرد: «امروز خبری را می‌دیدم که تمامی فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و بازار تعطیل خواهند شد. اینها قطعا قصد به هم زدن آرامش ایران را دارند و نیتشان خیرخواهانه نیست. ما اعتقاد داریم اطلاع رسانی بیش از هر دوره دیگری مهم است اما اطلاع رسانی باید به شکلی باشد که واقعی باشد».

ربیعی با انتقاد از اطلاع‌رسانی نادرست درباره کرونا، گفت: «گاهی وقت‌ها منفی نویسی برای لایک گرفتن در شبکه های اجتماعی بسیار زیاد است؛ الان زمان اعتماد از روابط دو طرفه است. اجازه دهید در کرونا با اعتماد کامل جلو برویم. در بحث کرونا شوخی نداریم و جامعه را نباید دچار ناامنی روانی کنیم و کشور را برای آنانی که می‌خواهند جامعه را به تاراج ببرند، آماده نکنیم. در نقد کردن دولت و گفتن کاستی‌ها تردیدی وجود ندارد.»

ربیعی معتقد است که کشورهای دیگری نیز درگیر کرونا هستند که هنوز آن را اعلام نکردند: « بعداً و یا در اخبار مختلف هم مشخص می‌شود که این کشورها هم درگیر هستند. به اعتقاد من، ما در موضوع اعلام، متعهدانه عمل کردیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • GEEEEK
    GEEEEK | ۶ اسفند ۱۳۹۸

    ستاد برگزار می شود؟

  • aref
    aref | ۵ اسفند ۱۳۹۸

    خاک وچول حسن و دولتش

  • aref
    aref | ۵ اسفند ۱۳۹۸

    خاک بر سر حسن و دولتش

مطالب پیشنهادی