ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتور اسپرت

مسابقه درگ ب ام و M5 Competition با سه استیشن قدرتمند آلمانی [تماشا کنید]

مت واتسون و دیگر همکاران وی در Carwow در جدیدترین مسابقه درگ خود به سراغ سه استیشن بسیار قدرتمند آلمانی رفته و آنها را در برابر سوپر سدان ب ام و M5 Competition قرار داده ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

مت واتسون و دیگر همکاران وی در Carwow در جدیدترین مسابقه درگ خود به سراغ سه استیشن بسیار قدرتمند آلمانی رفته و آنها را در برابر سوپر سدان ب ام و M5 Competition قرار داده اند. این استیشن ها عبارتند از آئودی RS6 آوانت، مرسدس E63 AMG واگن و پورشه پانامرا اسپرت توریسمو S E-Hybrid.

مسابقه درگ

شاید بدانید که در زیر کاپوت استیشن پر سر و صدای ارباب حلقه ها یعنی RS6 آوانت یک موتور 4 لیتری V8 توئین توربو با توانایی تولید 600 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور قرار دارد. این موتور در همکاری با گیربکس 8 سرعته خودکار و سیستم کواترو هر چهار چرخ خودروی 2075 کیلوگرمی را به حرکت وادار می کند.

مسابقه درگ

مرسدس E63 AMG S واگن نیروی خود را از همان موتور 4 لیتری V8 و توئین توربوی معروف دریافت می کند. این موتور به گونه ای تنظیم شده که در E63 S توانایی تولید 612 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور را دارد. در این استیشن 2060 کیلوگرمی نیروی موتور به وسیله گیربکس 9 سرعته و سیستم اختصاصی 4-Matic به سمت هر چهار چرخ ارسال می شود.

مثل دو رقیب پورشه پانامرا اسپرت توریسمو توربو S E-Hybrid هم از یک موتور 4 لیتری V8 توئین توربو سود می برد. این موتور با کمک موتور برقی در مجموع 680 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. شرکت پورشه برای انتقال قدرت به هر چهار چرخ این استیشن 2400 کیلوگرمی از گیربکس 8 سرعته خودکار دو کلاچه استفاده کرده است.

مسابقه درگ

نماینده ب ام و در این رویارویی جذاب به موتور 4.4 لیتری V8 توئین توربو مجهز است. این موتور در نسخه Competition توانایی تولید 625 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور را داشته و از طریق گیربکس 8 سرعته خودکار به چرخ های هر دو محور متصل است. M5 Competition با 1940 کیلوگرم وزن، سبک ترین خودروی این مسابقه دیدنی به شمار می رود.

مسابقه درگ

مقایسه قیمت چهار خودرو؛ به ترتیب از راست پورشه پانامرا اسپرت توریسمو توربو S E-Hybrid، ب ام و M5 Competition، مرسدس AMG E63 S واگن و آئودی RS6 آوانت

حال که با مشخصات مدل ها آشنا شدید، دعوت می کنیم ویدیوی مسابقه درگ جذاب آنها را نیز تماشا فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Erfanalone۹۲
    Erfanalone۹۲ | ۶ اسفند ۱۳۹۸

    خدایی بی ام دبلیو یه چیزه دیگه ست اصلا رقیب نداره حتی مرسدس هم بهش نمیرسه????

    • سعید علیپور
      سعید علیپور | ۶ اسفند ۱۳۹۸

      البته اینجا نماینده ب ام و به دلیل اتاق سدان از مزیت وزن سبک تر برخورداره، در یک مسابقه عادلانه تر باید به مصاف AMG E63 S سدان بره

مطالب پیشنهادی