ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت بوک ایکس پرو
تکنولوژی

هواوی میت بوک ایکس پرو معرفی شد؛ اولترابوک چینی‌ها رقیب می‌طلبد

هواوی در کنار معرفی گوشی تاشو و تبلت جدید خود، لپ‌تاپ‌های سال گذشته خود را با سخت‌افزار و رنگ‌بندی جدید بروزرسانی کرده است. هواوی میت بوک ایکس پرو از طراحی بروز و جدیدترین چیپست‌های اینتل ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۸:۱۵

هواوی در کنار معرفی گوشی تاشو و تبلت جدید خود، لپ‌تاپ‌های سال گذشته خود را با سخت‌افزار و رنگ‌بندی جدید بروزرسانی کرده است. هواوی میت بوک ایکس پرو از طراحی بروز و جدیدترین چیپست‌های اینتل بهره می‌برد و آماده رقابت در بازار اولترابوک‌های قدرتمند است.

میت بوک ایکس پرو طراحی مشابه نسخه سال گذشته کمپانی چینی را با خود به یدک می‌کشد. این لپ تاپ با بهره‌مندی از نمایشگر اولترا فول ویو، توانسته ۹۱ درصد مساحت قاب جلویی را به نمایشگر اختصاص دهد. این نمایشگر ۱۳.۹ اینچ بوده و از حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیتی بهره می‌برد که برای یک لپ تاپ رقم فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید.

میت بوک ایکس پرو

رزولوشن این پنل ۲۰۰۰ در ۳۰۰۰ بوده و با نسبت تصویر ۳ به ۲ به بازار عرضه می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند به کمک دستورات لمسی نیز محیط ویندوز را کنترل کنند. میت بوک ایکس پرو از ویندوز هلو نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید به کمک حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه پاور، به سادگی وارد محیط ویندوز شوید. میت بوک ایکس پرو بسیار سبک است و تنها ۱.۳۴ کیلوگرم وزن داشته و قطور‌ترین بخش این لپ تاپ نیز ۱۴.۳ میلیمتر ضخامت دارد.

میت بوک ایکس پرو

وب کم تعبیه شده در این لپ تاپ از نوع پاپ آپ بوده و در کیبورد میان دکمه‌های ردیف بالایی قرار گرفته که شاید مکان چندان ایده‌آلی نباشد. سخت‌افزار این لپ تاپ نیز بسیار قدرتمند در نظر گرفته شده. میت بوک ایکس پرو از پردازنده نسل دهم اینتل در مدل‌های متنوع بهره می‌برد. بهترین ترکیب سخت‌افزاری این لپ تاپ، شامل پردازنده Core i7، یک ترابایت حافظه داخلی، ۱۶ گیگابایت رم و گرافیک انویدیا MX250 می‌شود.

میت بوک ایکس پرو

میت بوک ایکس پرو از دو درگاه USB-C و یک درگاه USB-A بهره می‌برد و در ۳ رنگ نقره‌ای، خاکستری و رنگ جدید سبز به بازار عرضه می‌شود. قیمت نسخه پایه این لپ تاپ با پردازنده Core i5 و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۱۵۰۰ یورو خواهد بود.

در کنار میت بوک ایکس پرو، هواوی دو لپ تاپ دیگر به میت بوک دی (MatteBook D) نیز رونمایی کرده که مقرون به صرفه‌تر از پرچمدار این کمپانی چینی هستند. این دو که در دو مدل ۱۴ و ۱۵ اینچی به بازار عرضه می‌شوند، از پردازنده نسل دهم اینتل، نمایشگر‌های FHD، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند. نسخه ۱۴ اینچی یک درگاه USB-C، دو درگاه USB-A و پورت HDMI خواهد داشت، در حالی که نسخه ۱۵ اینچی، یک پورت USB-A اضافه‌تر نیز دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۵ اسفند ۱۳۹۸

    قیمتش بالاس. رقبای غیر چینی این لپ‌تاپ با کانفیگ مشابه و طراحی زیباتر ارزان‌تر هستن

مطالب پیشنهادی