ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی میت Xs
تکنولوژی

گوشی تاشوی هواوی میت Xs با قیمت ۲۴۹۹ یورو معرفی شد

هواوی امروز طی استریمی زنده از محصولات متعددی رونمایی کرد که سوپر استار آنها نسخه جدید گوشی تاشوی این شرکت با عنوان میت Xs است؛ موبایلی با نمایشگر و بدنه انعطاف پذیر که طراحی مدرن ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۷

هواوی امروز طی استریمی زنده از محصولات متعددی رونمایی کرد که سوپر استار آنها نسخه جدید گوشی تاشوی این شرکت با عنوان میت Xs است؛ موبایلی با نمایشگر و بدنه انعطاف پذیر که طراحی مدرن و سخت افزار قدرتمند را در خود جای داده است.

پنل انعطاف پذیر میت Xs مثل مدل قبلی کماکان از لولای مکانیکی Falcon Wing (بال شاهین) بهره برده و به شکلی نامتقارن به سمت بیرون باز می شود. هرچند میت Xs شبیه نسخه قبلی به نظر می رسد اما هواوی در این مدل نه تنها ساختار لولا را نرم تر از قبل کرده بلکه از نمایشگر با دوام تری استفاده کرده است.

این صفحه نمایش در حالت باز شده ابعادی ۸ اینچی دارد اما زمانی که بسته است پنل اصلی آن ۶.۶ اینچی خواهد بود که باز هم از اغلب گوشی های عادی بزرگتر است.

میت Xs از نظر سخت افزاری هم حرف های زیادی برای گفتن دارد و به چیپست کرین ۹۹۰  در کنار ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت مجهز شده که در کنار قدرت پردازشی فوق العاده، امکان اتصال به شبکه 5G را نیز فراهم می سازد. انرژی این سخت افزار هم از طریق باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

هواوی میت Xs

این گوشی با تکیه بر دوربین چهارگانه متشکل از سنسور ۴۰ مگاپیکسلی سوپر سنسینگ، ۱۶ مگاپیکسلی الترا واید و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو توانایی ثبت تصاویر مطلوبی را دارد. در کنار این ماژول یک دوربین ۳ بعدی هم تعبیه شده که با سنجش عمق به بهبود کیفیت تصاویر پرتره کمک کرده و کاربردهای واقعیت افزود را به همراه می آورد. سیستم دوربین توسط لایکا طراحی شده و به لطف ساختار تاشوی موبایل می توان به عنوان دوربین اصلی یا سلفی از آن بهره برد.

هواوی میت Xs

هوای میت Xs از نظر نرم افزاری به رابط کاربری EMUI10.0.1 متکی است و امکان اجرای اپ در سمت های مختلف بدنه را فراهم می سازد؛ قابلیتی که به مالتی تسکینگ جان تازه ای می بخشد. در این رابط می توان همزمان دو اپ را در طرفین نمایشگر و اپ سومی را به صورت شناور به اجرا درآورد. با تمام این تفاسیر میت Xs به واسطه تحریم های آمریکا از اپ ها و سرویس های گوگل محروم است.

برخلاف میت X که تنها در چین عرضه شد، میت Xs از ماه آینده شانس خودنمایی در بازارهای بین المللی را خواهد داشت، هرچند با توجه به قیمت ۲۴۹۹ یورویی کمتر کاربری از عهده پرداخت هزینه آن برمی آید.

این مطلب در حال بروزرسانی است ..

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۵ اسفند ۱۳۹۸

    حیف شد... اگه تحریم نمی‌شد میتونست همکاری نزدیکی با گوگل برای طراحی و بهینه‌سازی نرم‌افزاری داشته باشه و اندروید رو باهاش بیشتر سازگار کنه اما الان حتی سرویس‌های گوگل هم روی اون وجود ندارن! (که البته با open gaaps با MicroG قابل جبران هست)

  • molavy
    molavy | ۵ اسفند ۱۳۹۸

    از طراحی های سام خیلی بهتره

  • GHAEM
    GHAEM | ۵ اسفند ۱۳۹۸

    قیمتش خیلی بالاست قرار بود کمتر بشه که

مطالب پیشنهادی