ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی می‌خواهد با «اپ گالری» به رقابت مستقیم با «پلی استور» گوگل بپردازد

هواوی چشم انداز فروشگاه اپلیکیشن «اپ گالری» (AppGallery) را توصیف کرد. این پلتفرم توزیع اپ اکنون با حدود 400 میلیون کاربر فعال ماهانه، در بیش از 170 کشور و منطقه در دسترس قرار دارد. به ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۸

هواوی چشم انداز فروشگاه اپلیکیشن «اپ گالری» (AppGallery) را توصیف کرد. این پلتفرم توزیع اپ اکنون با حدود 400 میلیون کاربر فعال ماهانه، در بیش از 170 کشور و منطقه در دسترس قرار دارد.

به گفته هواوی اپ گالری از چرخه کامل امنیت و محافظت شامل تأیید نام واقعی توسعه دهنده و فرآیند تأیید چهار مرحله ای برخوردار است. تمامی اپ ها از آزمایشات تأیید عبور خواهند کرد تا امکان فعالیت خرابکارانه به حداقل برسد. به کمک رده بندی سنی در نظر گرفته شده، کودکان نیز امکان استفاده از این پلتفرم را دارند.

به گفته هواوی، اپ گالری با استفاده از بالاترین سطح امنیت از داده های حساس کاربران و حریم خصوصی آنها مراقبت می کند. داده های شخصی (مثل داده های بیومتریک) هیچ گاه خارج از گوشی پردازش نشده و به کاربر اجازه کنترل داده های شخصی را می دهند. کاربران می توانند به کمک رابط کاربری EMUI دسترسی اپ ها را معین کنند. داده ها به شکل ناشناس و محلی ذخیره خواهند شد.

اپلیکیشن ها در 18 دسته بندی شامل اخبار، شبکه اجتماعی، سرگرمی و غیره دسته بندی شده و پیدا کردن آنها به کمک سیستم جستجو به آسانی انجام می شود. هواوی در همکاری با یکی از بزرگ ترین شرکت های خبری انگلستان یعنی News UK، دسترسی به جدیدترین مقالات، برنامه های رادیویی و محتواهای انحصاری را برای دیوایس های هواوی به ارمغان می آورد.

اپ ها برای استفاده در دیوایس های هواوی بهینه شده و به کمک پلتفرم رایانش موبایل اختصاصی این شرکت یعنی HiAi تجربه کاربری روان تری را به ارمغان می آورند.

یکی از قابلیت های اپ گالری هواوی، Quick Apps نام دارد که به کمک آن می توان اپلیکیشن های بدون نیاز به نصب را روی گوشی ذخیره کرد. Quick App ها فضای کمتری را در گوشی اشغال کرده و امکان تعیین کردن میان‌بر برای آنها وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • aref
    aref | ۵ اسفند ۱۳۹۸

    این اپ گالری تا دو ماه قبل فیلتر بود که با استفاده از vpn میشد و تغییر ریجن ازش استفاده کرد هرچند برنامه های کاملا چرتی توش بود اما الان به سختی میشه با vpn و تغییر ریجن وارد شد و بعد از کلی بدبختی هم که وارد شدید مشاهده میکنید که هیچ دانلودی صورت نمیگرد و عملا به صورت صد درصد این برنامه در ایران بلااستفاده هست... علاوه بر این موضوع باید بهتون بگم حتی امکان کانکت شدن به پلی استور از طریق برنامه های دیگه وجود ندارد و از طریق گوگل هم اجازه دسترسی به کاربران داده نمیشه...در حال حاضر فقط کاربرانی که تخصص کمی دارند و یا اهمیتی به آپدیت سیستمی ندارند سراغ این برند میرن... در حال حاضر خرید محصولات هوآوی اشتباه است.

  • یاس کبود
    یاس کبود | ۵ اسفند ۱۳۹۸

    باید به اطلاعتون برسونم هواوی ایران رو در این بخش تحریم کرده!بنده هر کاری کردم نشد ثبت نام کنم و ارور کشور داد،با هزار بدبختی لوکیشن رو و ای پی رو عوض کردم و چون واسه ثبت ناتمش حتما شماره تماس هم میخاد باز کلی وقت زاشتم تا یه شماره مجازی ساختم، و بعد از این هفت خان رستم رو طی کردم ،و وی پی ان رو خاموش کردم و دوباره وارد شدم،سریع دوباره منو از حسابم خارج کرد

  • Rezabahramiz
    Rezabahramiz | ۵ اسفند ۱۳۹۸

    نصب میشه اما باز نمیشه. حتی کد فعال‌سازی فرستاد و قبول کرد ولی گف مشکل کشور

  • Abbas Araghi
    Abbas Araghi | ۵ اسفند ۱۳۹۸

    سلام جالبه بااینکه هواوی مثل ما تحریم شده است،ولی این شرکت در این برنامه ایران را از لیستش حفظ کرده ولی آمریکا را نه!!غصه نداره که ما چقدر بدبختیم با این شرکایمان

مطالب پیشنهادی